عکس های یه حبه قند در شیراز و اصفهان

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

مجموعه عکس های فیلم سینمایی «یه حبه قند» از امروز در شهرهای اصفهان و شیراز به نمایش گذاشته شد.

مشاور پخش فیلم سینمایی «یه حبه قند» با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: پیش از این که عکس های این فیلم سینمایی تندیس جشن خانه سینما را دریافت کنند برنامه ریزی شده بود که عکس های صحنه و پشت صحنه همزمان با اکران فیلم به نمایش گذاشته شوند.

امیرحسین علم الهدی افزود: این برای اولین بار است که عکس های یک فیلم خارج از سایت ها در نمایشگاه و در شکلی شکیل و در سایز صد در هفتاد به نمایش گذاشته می شود تا علاقمندان به عکس بتوانند عکس های فیلم را ببینند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار است این نمایشگاه عکس به مرور در شهرهای دیگر هم برگزار شود. در تاریخ ۲۰ تا ۲۵ مهر ماه این نمایشگاه در تهران برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، همراه عکس های فیلم پوسترهایی از عباس کیارستمی، آرش صادقی و بهزاد خورشیدی که برای فیلم طراحی شده است در این نمایشگاه ها عرضه می شود. عکس های فیلم سینمایی «یه حبه قند» را علی نیک رفتار گرفته است.

فیلم «یه حبه قند» تازه ترین ساخته رضا میرکریمی و تولید حوزه هنری سازمان تبلیغات، از ۲۰ مهرماه در تهران و شهرستان ها، در گرو ه سینما استقلال اکران می شود.

لینک

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692