استفن کینگ هم به سراغ خون آشامان رفت

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

 

استفن کینگ نویسنده پرفروش آمریکایی ، دوستدارانش را در جریان جزییات بیشتری از ادامه رمان «درخشش» که در دست نوشتن دارد قرار داد.

 

به نقل از هالیوود ریپورتر، او با اعلام این که در تاریخ 8 نوامبر (18 آبان) جدیدترین رمانش درباره ترور جان اف کندی را منتشر می کند، جزییاتی از ادامه رمان «درخشش» را که در دست نوشتن دارد فاش کرد.
 
استفن کینگ که در دانشگاه جورج میسون در فیرفکس حضور یافته بود با خواندن بخشی از این دنباله از پیشرفت کارش خبر داد. «درخشش» که نخستین بار در سال 1977 منتشر شد و نقطه عطفی در کار کینگ برای رسیدن به شهرت بود، داستان خانواده «ترنس» را روایت می کند که زمستان را در هتلی در منطقه سرد کلرادو سر می کنند تا پدر خانواده که نویسنده است بتواند اثر جدیدش را کامل کند. این کتاب با فیلمی که استنلی کوبریک با اقتباس از آن با بازی «جک نیکلسون» در نقش «جک ترنس» ساخت جایگاهی خاص در ژانر آثار ترسناک به دست آورد و در ردیف آثار مورد علاقه بسیاری از دوستداران این ژانر قرار گرفت. کینگ به حاضران در این جلسه گفت در ادامه این رمان، او زندگی «دنی ترنس» پسر خانواده را که اکنون بزرگ شده است، روایت می کند. در این رمان گروهی از تبهکاران با شکل و شمایل خون آشامان نیز حضور دارند که با گرفتن انرژی مردم زندگی می کنند. این گروه سگ ها را دوست ندارند و سگ ها هم نسبت به آنها واکنش نشان می دهند. اما آنها به بچه های بیمارعلاقه زیادی دارند !

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692