حافظ در « آسمان آبی» شمس نمایان شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

در این کنسرت که «نادر طاهری» آهنگسازی و تنظیم آن نیز را برعهده داشت، ۱۲ غزل از حافظ به سبک سنتی و پاپ در ایوان شمس اجرا شد.
اجرایی که به لحاظ ارکستراسیون و تنوع در رنگ صداها به نسبت اجراهای اخیر برتری داشت. ترانه های انتخابی در این کنسرت تمامی از غزلیات حافظ بود که با آهنگ سازی مدرن(در سبک پاپ) به شیوه ای متفاوت اجرا شده و این خود عاملی بر تنوع اجرا بود.
نکته قابل توجهی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد هماهنگی قابل تحسین بین نوازندگان گروه و هم چنین تسلط تک تک آنها به ویژه نوازنده ساز بادی به لحاظ موزیکالیته و نوازنده ساز کوبه ای به لحاظ درک ریتمیک بود.
ولی ای کاش خواننده محترم اجرا(سرپرست و آهنگساز) این نکته را در نظر می گرفت که اجرای صحنه ای حتی در کنسرت پاپ با اجرا در مجلس عروسی کاملا متفاوت است و برخی از حرکات شایسته ی انجام دادن در چنین اجرایی نیست.گرچه کاملا واضح بود که منظور خواننده از این حرکات و سخنان فقط برقراری ارتباط صمیمی بین گروه نوازندگان و خواننده با حضار بود که البته تلاش وی نیز در رسیدن به این هدف بی نتیجه نماند.
با این حال این اجرا به نسبت کنسرت های اخیری که شاهد بودیم اجرایی قابل قبول بود.
گفتنی است ، فرزاد استاد محمدی نوازنده کیبورد و پیانو، مهدی بیک وردی نوازنده گیتار الکترونیک و کلاسیک، حامد حاتم نوازنده دف و دمام، شهریار تقی خانی نوازنده درام، آیدین نیکومرام نوازنده گیتار باس، امیر محمدی نوازنده کلارینت و ساکسیفون، محمدرضا سلیمیان نوازنده پرکاشن ، میلاد قاسمی نژاد نوازنده گیتار اسپانیایی و «نادر طاهری» خواننده اعضای این گروه ۹ نفره را تشکیل می دهند.
لازم به ذکر است، «نادر طاهری» از سال ۷۷ کار موسیقی را زیر نظر اساتید برتر چون؛ صدر الدین طاهری و ملیحه سعیدی آغاز نمود و حدود دو سال پیش گروه آسمان آبی را با نوازندگان برتر و حرفه ای تشکیل داد که این گروه کنسرت متعددی را از جمله در فرهنگسرای شفق، بولینگ عبد، سالن محک و… برگزار نموده است.

لینک

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692