علیرضا خمسه دبیر اولین جشنواره تقدیر از هنرمندان

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

امیر رضا خادم مدیرعامل موسسه نسل آفتاب گفت: بعد از سنجیدن تمام جوانب از آنجایی که علیرضا خمسه  به عنوان یکی از فعالین اصلی عرصه کمدی سالیان طولانی است که به هنر این کشور خدمت می کنند از ایشان تقاضا کردیم که در کنار ما باشد و ایشان هم با روی خوش دعوت ما را پاسخ گفتند.
خادم درباره جشنواره امسال و اهداف برپایی آن گفت: برآنیم تا جایگاهی را برای سینمای کمدی و فعالین در این عرصه تعریف کنیم تا شاید از این طریق بتوان تفاوتی قائل شد میان کارهای فاخر و ارزشمند حوزه سینمای کمیک با آنچه متاسفانه چند سالی است درحال گسترش بی رویه و لجام گسیخته بوده و اعتبار هنرمندان گرانقدر این زمینه هنری را به زیر سوال می‌برد.
علیرضا خمسه نيز درباره علل پذیرفتن چنین جایگاهی می‌گوید: در شرایطی که معمولا پیشکسوت‌ها در تمام عرصه‌ها و نه فقط در فضای کمدی به فراموشی سپرده شده‌اند و حالا موسسه‌ای خصوصی دغدغه‌اش گردآوردن اینها و سپاسگذاری از یک عمر فعالیت آنها باشد. این خودش به خودی خود ارزشمند است.
همایش لبخند آفتاب با هدف توجه به سینمای کمدی ایران سال گذشته در قالب "تجلیل از پیشکسوتان عرصه طنز سینما و تلویزیون" از سوی موسسه نسل آفتاب برگزار شد و قرار است از امسال به جشنواره دو سالانه فیلم‌های کمدی تغییر ماهیت دهد. جشنواره «لبخند آفتاب» اواخر آبان امسال برگزار خواهد شد.

لینک

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692