از پوستر ششمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج رونمایی شد.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

از پوستر ششمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج رونمایی شد.

صبح امروز در محل کارگاه داستان باران جهرم با حضور دکتر «سیدهادی حسینی» معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر «محمدرضا رضایی» نماینده مردم شریف جهرم در مجلس شورای اسلامی، مهندس «معمار» مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «بهزاد مریدی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مهندس «علیرضا صحرائیان» معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، مهندس «سیاوش قزلی» شهردار جهرم، «بهرام بشیرزاده» و استاد «نبی‌ سلامی» مشاوران مدیر کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، «محسن نعمت‌اللهی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم، سایر مسئولین استانی و محلی و برخی از اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان از پوستر ششمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج رونمایی شد.


«محمد بادپر» مسئول انجمن اهل قلم شهرستان جهرم با بیان این خبر گفت: در این مراسم که با پیگیری «محسن نعمت‌اللهی» و حمایت دکتر «محمدرضا رضایی» و «بهزاد مریدی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس انجام شد همچنین مسایل و‌ مشکلات انجمن‌های مختلف هنری شهرستان جهرم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیر اجرایی ششمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج همچنین گفت: همزمان با رونمایی از پوستر این دوره، فراخوان ششمین «دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج» نیز منتشر شد.


وی افزود: علاقه‌مندان فارسی زبان سراسر دنیا می‌توانند با مراجعه با سایت رسمی این دوسالانه به نشانی 
www.naranj.org از شرایط ارسال داستان‌های خود به این دوسالانه اطلاع یابند.


بادپر یادآور شد: علاوه بر سایت دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج، اطلاعات این دوسالانه از طریق کانال رادیو نارنج به نشانی
radionaranj@ نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692