فراخوان ششمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

فراخوان ششمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج

«ﺍﺯ ﺁﻥ ﺟﺎ ﺑﻪ ﺷﻬﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ. ﺷﻬﺮﯼ ﻧﯿﮑﻮ ﺑﺎ ﺁﺏ ﺭﻭﺍﻥ ﻭ ﻧﺨﻠﺴﺘﺎﻥ ﻭ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ ﻧﺎﺭﻧﺞ ﻭ ﺑﺎﺭﻭﯼ ﺣﺼﯿﻦ ﻭ ﺩﺭﯼ ﺁﻫﻨﯿﻦ ﻭ ﭼﺸﻤﻪ‌ﻫﺎﯼ ﺁﺏ ﺭﻭﺍﻥ ...»

با تفألی از ناصرخسرو بار سفر ببندید و قصه‌ای همراه‌تان کنید و به جشن ما بیایید تا نارنج زرین و بنفشه بر طبق بگذاریم و به پیشبازتان بیاییم. حالا ششمین دوره‌ی این جشنواره، ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﺑﺎ ﺩوازدﻫﻤﯿﻦ ﺳﺎﻝ ﺗﺄﺳﯿﺲ ﮐﺎﺭﮔﺎﻩ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎﺭﺍﻥ بوسیله‌ی انجمن اهل قلم و ﺑﺎ ﻫﻤﯿﺎﺭﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻓﺎﺭﺱ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ﺟﻬﺮﻡ ﻭ نیز همراهی ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﯼ و ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺍﺭﯼ ﻭﯾﮋﻩ‌ی ﺟﻬﺮﻡ ﻣﻤﮑﻦ ﺷﺪ.

به هر ﺷﯿﻮﻩ‌ﺍﯼ ﮐﻪ ﻣﯽ‌ﻧﻮﯾﺴﯿﺪ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ‌ﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭﯾﺪ ﻭ ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺷﻬﺮﯾﻮﺭﻣﺎﻩ ﺑﻪ ایمیل جشنواره بفرستید ﻭ ﯾﺎ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﻗﺴﻤﺖ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺍﺛﺮ در پایگاه ﺭﺳﻤﯽ نارنج اقدام کنید.

ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺁﺛﺎﺭ:

- ﻣﻬﻠﺖ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ: سی و یک شهریورماه نود و شش

ﺍﯾﻦ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺗﻤﺪﯾﺪ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

- ﻣﻮﺿﻮﻉ دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج: ﺁﺯﺍﺩ

- ﻫﺮ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ ﺩﻭ ﺍﺛﺮ ﺑﻪ ﺩﺑﯿﺮﺧﺎﻧﻪﯼ ﻧﺎﺭﻧﺞ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻧﻤﺎﯾﺪ.

- ﺣﺠﻢ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ چهار ﻫﺰﺍﺭ ﮐﻠﻤﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

- ﺁﺛﺎﺭ ﺍﺭﺳﺎﻟﯽ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﭘﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩﺍﯼ ﺑﺮﮔﺰﯾﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﯾﺎ ﺩﺭ ﮐﺘﺐ، ﻧﺸﺮﯾﺎﺕ ﻭ ﺭﺳﺎﻧﻪﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪﻩ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

- آثار می‌بایست با فونت B Nazanin، اندازه‌ی ۱۴ با ذکر مشخصات کامل و خلاصه‌ای از بیوگرافی نویسنده در فایل جداگانه به نشانی و یا در قسمت ارسال اثر سایت رسمی جشنواره به آدرس www.naranj.orgارسال گردد.

- ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻧﺎﻡ ﻭ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﺧﻮﺩ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺩﺩﺍﺭﯼ ﮐﻨﺪ ﻭ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻓﺎﯾﻞ ﺟﺪﺍﮔﺎﻧﻪﺍﯼ ﺑﻨﻮﯾﺴﺪ.

- داستان‌ها حتمن باید به صورت فایل word ارسال شوند.

- ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺍﻧﺠﻤﻦ، ﮔﺮﻭﻩ ﯾﺎ ﮐﺎﻧﻮﻥ ﺑﺮﺗﺮ، ﻧﺎﻡ ﺍﻧﺠﻤﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ در فایل مشخصات ﺫﮐﺮ ﮐﻨﯿﺪ.

- ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺁﺛﺎﺭ ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻟﻪ‌ﯼ ﻗﺒﻮﻝ ﻣﻘﺮﺭﺍﺕ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﺍﺳﺖ.

- ﺗﺼﻤﯿﻢﮔﯿﺮﯼ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩﯼ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻪ ﻋﻬﺪﻩﯼ ﺩﺑﯿﺮﺧﺎﻧﻪﯼ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﺍﺳﺖ.

- ﺑﻪ ﺳﻪ ﻧﻔﺮ ﺑﺮﺗﺮ، ﺗﻨﺪﯾﺲ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﻭ ﺟﺎﯾﺰﻩﯼ ﻧﻘﺪﯼ ﺍﻫﺪﺍ ﻣﯽشود. ﺑﻪ ﻧﻔﺮﺍﺕ ﺗﻘﺪﯾﺮﯼ ﻧﯿﺰ ﻟﻮﺡ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

- داوران اولیه و نهایی در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.

- حضور برگزیدگان برای دریافت جایزه نقدی در روز اختتامیه الزامی است. «در موارد خاص معرفی نماینده کفایت می‌کند»

- آثارمنتخب درکتاب جشنواره چاپ خواهد شد.

ارتباطات:

تلفن دبیرخانه: 09364767140

رسانه‌های رسمی دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج:

Www.naranj.org

https://telegram.me/radionaranj

https://www.instagram.com/dastan.naranj

https://twitter.com/naranjnews

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692