«شب‌ماه» چهارشنبه در جهرم برگزار می‌شود.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

«شب‌ماه» چهارشنبه در جهرم برگزار می‌شود.

چهارشنبه 17 شهریورماه تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم شاهد اجرای دومین برنامه از سوی مجمع «هم‌اندیشان دالون» و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم خواهد بود.

عبدالرضا کوهمال مدیر این مجمع با اشاره به برگزاری این برنامه در جهرم می‌گوید: این برنامه درراستای برنامه‌های این گروه به صورت یک نشست هنری ویژه اهالی هنر و البته سایر علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

این شاعر موفق با بیان اینکه در اجرای این برنامه از هنرمندان بیشتر شاخه‌های هنری استفاده شده است می‌افزاید: اجرای این برنامه که با محوریت بحران آب و شامل قسمت‌های مختلفی می‌باشد در نوع خود جدید و متفاوت است.

وی با دعوت از همه علاقه‌مندان برای دیدن این برنامه یادآور می‌شود اجرای این برنامه با حمایت مستقیم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و البته همکاری بیشترهنرمندان شهرستان جهرم ممکن شده است.

وی این نکته را نیز متذکر می‌شود که هدف اصلی اجرای اینگونه برنامه‌ها ایجاد همدلی و حس همکاری در بین سایر هنرمندان است که خوشبختانه تجربه اول نشان داده است که این کار شدنی است.

لازم به ذکر است این برنامه ساعت 20:30 روز چهارشنبه 17 شهریور ماه در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692