• خانه
  • جوایز ادبی
  • حمایت از نویسندگان جهرمی با خرید آثار و کتاب‌های نویسندگان

حمایت از نویسندگان جهرمی با خرید آثار و کتاب‌های نویسندگان

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

حمایت از نویسندگان جهرمی با خرید آثار و کتاب‌های نویسندگان

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم موفق شده طی ماه‌های گذشته با خریداری تعداد قابل توجهی کتاب از 8 نویسنده جهرمی حمایت کند.در راستای تشویق و حمایت از نویسندگان و مولفان جهرم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان موفق شده از ابتدای سال 1395 تا کنون با صرف اعتباری نزدیک به 75 میلیون ریال نسبت به خریداری تعداد قابل توجهی از کتاب‌های این نویسندگان اقدام و گام مهم و موثری در این جهت بردارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با بیان اینکه سیاست این اداره همواره تعامل و همکاری با نویسندگان مطرح شهرستان جهرم بوده است می‌گوید: کتاب‌های مورد حمایت در زمینه‌هایی چون داستان، شعر، روایت، زندگی‌نامه و فرهنگ و رسوم مردم بوده است.

محسن نعمت‌اللهی کتاب‌های «عکاسی مفهومی» اثر «عزت‌الله لقمانیه»، «گردان ابوذر» نوشته‌ی «مسعود فرشیدنیا و سوسن رحمانیان»،«ستون مورچه‌ها» سروده‌ی «مرضیه (رها) هوشمندنژاد»، «مبهم‌ترین احساس»نوشته‌ی «فاطمه حکیم‌آرا»، «با هم بنشینیم کمی در باران» سروده‌ی «ضیاءالدین مصباحی»، «فرهنگ و آداب و رسوم شهرستان جهرم» تالیف «ایرج قزلی جهرمی»، «برگی ازدفتر آفتاب» نوشته‌ی «مهدی فصاحت»،« یادآورد (کتابک مقاومت جهرم)» نوشته‌ی «عبدالرضا کوهمال جهرمی» و مجموعه داستان « لب‌خوانی» اثر «ابوذر قاسمیان» را از جمله کتاب‌های مورد حمایت این اداره عنوان و می‌افزاید: بی‌تردید این اقدام علاوه بر حمایت از نویسندگان گامی موثر در جهت افزایش سرانه مطالعه در جهرم نیز خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692