• خانه
  • جوایز ادبی
  • مدیر فرهنگی هنری منطقه یک ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی را اعلام کرد: «نقطه سر کتاب»، پاسخگوی نیاز مخاطب کتابخوان

مدیر فرهنگی هنری منطقه یک ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی را اعلام کرد: «نقطه سر کتاب»، پاسخگوی نیاز مخاطب کتابخوان

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

مدیر فرهنگی هنری منطقه یک ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی را اعلام کرد: «نقطه سر کتاب»، پاسخگوی نیاز مخاطب کتابخوان

قربانعلی در توضیح برنامه های ویژه هفته کتاب و کتابخوانی در منطقه یک با عنوان «نقطه سرکتاب» گفت: توجه به نیاز مخاطب و پرداختن به ابعاد مختلف کتابخوانی از مهم ترین بخش های برنامه ریزی ما برای این ایام بود.به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک حسام قربانعلی،  درباره ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی گفت: برنامه هایی که تحت عنوان «نقطه سر خط» در هفته کتاب و کتابخوانی در منطقه 1 تهران برگزار می شود، با هدف جلب توجه و نیاز مخاطبان در سطوح گوناگون تنظیم شده است. برای نمونه برپایی نگار گذر «اشاره» شامل نمایش 15 کتاب از آثاری که می شود که مقام معظم رهبری برای آنها تقریظ نوشته اند. این کتاب ها به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان است با کتاب هایی که مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفته اند.
 وی ضمن اشاره به اجرای اردوی بازدید دانش آموزان از کتابخانه های امیرکبیر و دکتر عظیمی گفت: در این ایام برنامه ای نیز با عنوان «کتاب چای» در فضای عمومی فرهنگسرای ملل برگزار می شود که طی آن کتاب های مختلف در حوزه علوم اجتماعی، روانشناسی، علمی و... به مخاطبان معرفی می شود. در واقع، در این برنامه مردم به صرف چای مهمان کتابخوانی فرهنگسرای ملل می شوند.
رییس فرهنگسرای ملل در ادامه افزود: در برنامه «سینما کتاب» قصد داریم ضمن معرفی فیلم هایی که اقتباس از محتوای یک کتاب هستند یا حتی فیلم هایی که موجب افزایش فروش یک کتاب شده اند، مخاطبان را با دنیای کتاب و سینما بیشتر آشنا کنیم. زیرا برخی از مخاطبان فقط به کتاب علاقمندند و برخی به سینما. آشتی و ارائه اطلاعات بیشتر درباره تاثیرپذیری های این دو رشته، از جمله اهداف ماست.
 
قربانعلی در تشریح دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی گفت: تجلیل از کتابخوانان برتر منطقه، اهدای نشان «یاوران کتاب» به چهره های سرشناس هنری، برپایی بازار کتاب های ارزان قیمت که افراد طی آن می توانند کتاب های خوانده شده خود را با کتاب های دیگر افراد تعویض کنند، رونمایی از سه کتاب، خوانده شدن بخش هایی از کتاب های مختلف توسط گویندگان مشهور در ایستگاه های مترو و... از دیگر برنامه های ما در این ایام است.
 
وی ضمن اشاره به برپایی مسابقه کتابخوانی «کتاب یاب» گفت: در این برنامه قصد داریم که هر روز یک قسمت از کتابی را منتشر کنیم و از علاقمندان بخواهیم که تشخیص دهند، این بخش از کدام کتاب بوده است. کسانی که بتوانند عنوان کتاب را به درستی تشخیص دهند، از برگزیدگان این برنامه خواهند بود.
قربانعلی در پایان گفت: ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی  از 23 آبان به مدت یک هفته درفرهنگسراهای ملل ، امام (ره) و خانه فرهنگ عظیمی برگزار میشود

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692