• خانه
  • جوایز ادبی
  • نمایشگاه کتاب تخصصی ادبیات روز چهارشنبه 20 خرداد 1394 در محل کانون ادبیات ایران برپا می‌شود.

نمایشگاه کتاب تخصصی ادبیات روز چهارشنبه 20 خرداد 1394 در محل کانون ادبیات ایران برپا می‌شود.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

نمایشگاه کتاب تخصصی ادبیات روز چهارشنبه 20 خرداد 1394 در محل کانون ادبیات ایران برپا می‌شود.

انجمن ادبی «بوطیقا» که مشابه این نمایشگاه را در سال‌های گذشته با حضور و استقبال شاعران، نویسندگان و ناشران ادبی در تهران ترتیب داده است، این‌بار با همکاری کانون ادبیات ایران و با هدف فراهم کردن دیدار مستقیم پدیدآورندگان با مخاطبان آثار خود، دور جدید آن‌را برگزار می‌کند.

صاحبان آثار و ناشران علاقه‌مند، بویژه آنان که نتوانستند در نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته باشند، از ساعت 10 تا 21 روز چهارشنبه می‌توانند کتاب‌های خود را به‌طور مستقیم به مخاطبان عرضه کنند. همچنین مخاطبان علاقه‌مند، کتاب‌های مورد نظر خود را با امضای مولفان حاضر می‌توانند تهیه کنند.

استفاده از فضای نمایشگاه رایگان بوده، کتاب‌ها با تخفیف – حداقل - 10 درصد به مخاطبان عرضه می‌شوند.

برگزاری نشست ادبی بوطیقا و شعرخوانی علاقه‌مندان - از ساعت 17 تا 20 - از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه کتاب تخصصی است.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی، روز چهارشنبه 20 خرداد به کانون ادبیات ایران، واقع در نشانی خیابان مفتح، روبه‌روی ورزشگاه شیرودی، خیابان اردلان، شماره 25 (نرسیده به باغ خانه هنرمندان) می‌توانند مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692