"فصلنامه هایا" برای ادبیات کلهری فراخوان داد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

به گزارش مرتضی حاتمی خبرنگار خبرگزاری هنر «آرتنا»، «هایا» فصلنامه فرهنگی کردی - فارسی با رویکرد آموزشی - تحلیلی است که اولین شماره ی آن در زمستان 1390 منتشر شده و تاکنون 10 شماره از آن چاپ شده است. دفتر این فصلنامه، در شهر مریوان استان کردستان قرار دارد و در هر شماره به فایلی ویژه می پردازد که موضوع آن در شماره قبل، اعلام می شود.

بنا بر این گزارش این فصلنامه­ در نظر دارد فایل ویژه­ ی شماره­ ی پاییز 94 خود را به آثار مکتوب و ادبیات کلهری (شامل کلهری، لکی و فیلی) اختصاص دهد. از اصحاب قلم، شاعران و نویسندگان دعوت می­شود، آثار خود را به زبان کوردی یا فارسی در هر یک از حوزه­ های: زبان، ادبیات، تاریخ، فرهنگ، جامعه و... تا تاریخ دهم شهریور ماه 1394 به نشانی الکترونیکی ارسال نمایند.
گفتنی است که «محمدرضا کلهر» شاعر، نویسنده و منتقد ادبی، عضو مهمان شورای سردبیری در تدوین و کارشناسی این ویژه نامه نقش خواهد داشت.
صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله؛ « آزاد محمدی » و سردبیری بر عهده ی « انور روشن» است. شورای سردبیری فصلنامه ی «هایا» را «ابراهیم محمدحسینی، عدنان حسینی، رؤف جهانی، دکتر حامد کهنه پوشی، دکتر امید ورزنده، دکتر محمدصدیق زاهدی» تشکیل می دهد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692