مرتضی گودرزی دیباج با «هجوم سکوت» به گالری ساربان می‌آید

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

مرتضی گودرزی دیباج با «هجوم سکوت» به گالری ساربان می‌آید

پس از گذشت ده سال آثاری تازه از مرتضی گودرزی دیباج در گالری ساربان به نمایش درمی‌آید.

    به گزارش گالری ساربان نمایشگاه آثار نقاشی مرتضی گودرزی دیباج با عنوان «هجوم سکوت»  18 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری ساربان برپا خواهد شد. در این نمایشگاه که به فاصله ده سال از نمایشگاه قبلی دیباج دایر خواهد شد، تعداد 22 اثر نقاشی با تکنیک اکرولیک و ترکیب مواد روی بوم به نمایش درمی‌آید.

 

 

دیباج نقاش، محقق و منتقد هنری ،فوق لیسانس نقاشی و دکترای فلسفه هنر با 35 سال سابقه کار هنری می باشد.

از فعالیت های هنری او می توان به:

      مدرس دانشگاه‌های هنر کشور به مدت 20 سال

      مؤلف 12 جلد کتاب از جمله:

جست و جوی هویت در نقاشی معاصر ایران ،هنر مدرن ،تاریخ تطبیقی هنر در 4 جلد ،تاریخ نقاشی ایران از آغاز تا عصر حاضر ،یک پرسش از هنر دینی و دغدغه‌های ناپیدا،آینه خیال ،معرفت هنر معاصر،  تجزیه و تحلیل آثار نقاشی کلاسیک،تجزیه و تحلیل آثار نقاشی مدرن و تألیف بیش از 300 مقاله علمی و ارائه بیش از 1000سخنرانی در محافل هنری  اشاره کرد.

همچنین سردبیر مجله تخصصی بیناب، عضو گروه نقد هنر فرهنگستان هنر، عضو شورای پژوهش هنر کشور، عضو گروه تحقیق و تألیف کتابهای درسی وزارت آموزش و پرورش، عضو شورای تحول علوم انسانی دانشگاه‌ها و مدرس دانشگاه‌های علامه طباطبایی، شاهد، تهران و سوره و مدیر پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی به مدت 8 سال از دیگر فعالیت های هنری وی محسوب می شود.

مرتضی دیباج در توضیحی کوتاه راجع به موضوع و حال و هوای آثارش می‌گوید: در این آثار به دنبال ارائه مضامین عاطفی انسانی در غیاب انسان بودم و عناصر بصری به‌کار گرفته شده در این نقاشی‌ها همگی دستمایه و بهانه‌ای برای بیان این مضامین هستند.

نمایشگاه هجوم سکوت 18 اردیبهشت از ساعت 16 تا 20 افتتاح می شود و تا 28 اردیبهشت همه روزه و جمعه ها بجز سه شنبه ها و تعطیلات رسمی از ساعت 16 تا 20 دایر می باشد.

علاقمندان می توانند برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی،خیابان صابونچی(مهناز)،کوچه مهماندوست،شماره 8 مراجعه و یا با شماره تلفن 88504226 تماس حاصل نمایند.

www.sareban.gallery

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692