جلسۀ نقد و بررسی رمان «عاشقی به سبک ون گوگ»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

تازه ترین جلسه از سلسله جلسات باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب به نقدو بررسی کتاب «عاشقی به سبک ون گوگ » نوشتۀ محمدرضا شرفی خبوشان اختصاص دارد.

در جلسۀنقدو بررسی رمان «عاشقی به سبک ون گوگ»، که در ساعت 15:30 روز سهشنبه 11 آذر 93 در فرهنگسرای انقلاب  برگزار میشود، دکتر حمید عبداللهیان و جواد افهمی به عنوان منتقد و محمدرضا شرفی خبوشان، نویسندۀ کتاب حضور خواهند داشت.

کتاب «عاشقی به سبک ون گوگ» آخرین رمان شرفی خبوشان است که به موضوع انقلاب اسلامی از دریچه ای تازه و بدیع می پردازد. این رمان در 212 صفحه ، از سوی انتشارات شهرستان ادب در بهار سال جاری منتشر شد.

علاقهمندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند  ساعت 15:30 روز سه شنبه 11 آذر به نشانی بزرگراه نواب، تقاطع کمیل، فرهنگسرای انقلاب اسلامی، سالن سپیده مراجعه کنند.

پشت جلد این کتاب میخوانیم:

به قول نازلی، نقاشی آدم را کر می کند؛ شنوایی آدم را میبرد توی رنگها و نقاش وقتی به نقاشی فکر میکند، یا وقتی دارد تابلویش را میکشد، هم رنگ ها را می بیند و هم رنگ ها را می شنود. بو و مزه ای که حس میکند، بو و مزه رنگ است و با دمب باریک و بلند قلم مو، لمسش را هم به تن تابلو میریزد و گاهی اصلا هوس میکند به این لمس آن قدر میدان بدهد که از نوک انگشتش برای در هم کردن و ساختن رنگ ها استفاده کند.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692