«چوك تريبون همه هنرمندان» و«بانك هنرمندان» خدمتي ديگر

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

دوست من

 

مهم نيست كه از چه رنگ و نژادي هستي يا از كدام دياري. مهم نيست كه دوري يا نزديك . مهم نيست كه همديگر را ديده ايم يا نه. ما اين فضا را براي خدمت به هنرمندان عزيز سراسر جهان راه انداخته ايم .اين سايت از آن شماست. شما مي توانيد خبرهاي ادبي و آثار ادبي خود را براي ما ارسال كنيد و ما به حامي شما بودن افتخار خواهيم كرد.

 

درمحفل ما كسي غريبه نيست.شما هم كه غريبه نيستيد.

 

در دوستي چوك به روي همه باز است مگر خود آن در را ببنديد.

 

اگر گوش تمام جهان براي شنيدن آثارتان كر شد ما سراپا گوش هستيم

 


 

«بانك هنرمندان» خدمتي ديگر از كانون فرهنگي چوك به همه هنرمندان گرامي

 

با توجه به منش كانون فرهنگي چوك كه در راستاي معرفي و حمايت هرچه بهتر و بيشتر از هنرمندان ايراني سراسر جهان مي باشد، قصد داريم براي هنرمنداني كه اثر مستقل منتشر كرده اند، صفحه ويژه اي را در نظر بگيريم تا در فضاي گسترده و پرمخاطب اين كانون بتوانند خود و آثارشان را به جامعه هنري معرفي نمايند. بنابراين هر نويسنده، شاعر، عكاس، نقاش، فيلمسازو ... مي تواند بيوگرافي و اطلاعات آثار منتشر شده خود را براي كانون ارسال نمايد تا در صحفه ويژه خودشان قرارداده شود. دراين صحفه، اطلاعاتي همچون آدرس سايت، آدرس ايميل را هم درج نماييد تا مخاطبان شما بتوانند بهتر با شما ارتباط برقرار كنند. براي آگاهي بيشتر و بهتر از ارائه دادن اطلاعات جهت صحفه ويژه هنرمندان مي توانيد به بخش ويژه اعضا درسايت مراجعه كنيد و اطلاعات مشابه را ملاحظه و اطلاعاتي كم و بيش نسبت به آن ها را براي ما ارسال فرماييد. عكس خودتان و اسكن از جلد آثارتان را هم فراموش نكنيد. اگر ابهامي در اين فراخوان مي بينيد به آدرس    ايميل بزنيد. انجمن ها و كانون هاي ادبي هم مي‌توانند صحفه ويژه داشته باشند به اين صورت كه تاريخچه و برنامه هاي كلي خود را در اين صحفه درج نمايند. جهت ارسال اطلاعات توجه كافي را مبذول فرماييد چون اطلاعات صحفه شما هر شش ماه يك بار قابل به روز رساني مي باشد. شما اطلاعات صفحه خود را در قالب ورد به آدرس ارسال فرماييد تا توسط مديران سايت «صفحه ويژه» شما تنظيم شود. براي سهولت دريافت عكس ها توجه داشته باشيد كه داراي حجم بالا نباشد. جهت عضويت رسمي در كانون و استفاده از امكانات و حمايت هاي بيشتر به بخش منشور اخلاقي كانون مراجعه كنيد.

 

 ما اين فضاي پرمخاطب را بي هيچ منتي براي شما مهيا كرده ايم. لطفا اين حركت را به ديگر دوستان خود نيز معرفي كنيد و درجهت معرفي يكديگر تلاش نماييد.

 

 باتشكر

 

مهدي رضايي- دبيركانون فرهنگي چوك

 

 

دیدگاه‌ها   

#5 محمدبدر طالعي 1391-07-03 15:25
بادرود.فضايي كه به وجود اورده ايدقابل تحسين است
#4 جوادغلامرضایی 1391-04-02 01:21
ست مریزاد ابتکار جالبی است .در عین حال سپاسگذارمیشم اگه کتاب جدید بنده رو هم تحت عنوان سر مترسک هم کلاه می گذارم که به تازگی نشر شاملو انتشار داده رو هم معرفی کنید
با سپاس جناب رضایی
-غلامرضایی
#3 عباس عابد 1391-01-21 02:03
با آرزوی توفیق روز افزون برای شما
کار بسیار نیکو و پسندیده ای در حال شکل گیری است که آرزوی موفقیت برای شما وسایر دوستان دارم.
#2 علی ربیعی(علی بهار) 1390-12-18 13:56
با درود و احترام
علاقه مند به همکاری و معاضدت ...
علی بهار
#1 حسین دولت آبادی 1390-12-14 18:18
با سلام آرزوی پیروزی
به نظر این حقیر ابتکار شما بسیار با ارزش و سودمند است
بر قرار باشید
حسین دولت آبادی

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692