صفحه ویژه «سودابه زنگنه»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

sodabe zangeneh

شاعر و روزنامه نگار

خانم سودابه زنگنه در سال ۱۳۵۱ در کرمانشاه متولد شدو از سال ۱۳۸۹ به سرودن شعر روی آورد نتیجه فعالیت ادبی این بانوی شاعر مجموعه شعر"رنگ آخر جنگ ها"(۱۳۹۸)وبرگزیده اشعار شاعران کلاسیک سرا کرمانشاه "نغمه های سرزمین مادری "(۱۳۹۹) با مقدمه ای از دکتر میر جلال الدین کزازی می باشد.
خانم سودابه زنگنه حدود پنج سال است که به طور جدی در صفحه ادبی روزنامه های معتبر استان کرمانشاه از جمله :روزنامه "نقد حال"،هفته نامه "آوای پراو" و هفته نامه "صدای آزادی" مشغول به کار است ،عمده فعالیت این روزنامه نگار و فعال ادبی در روزنامه "نقد حال "و هفته نامه "آوای پراو "است .
بانو زنگنه مسئولیت ماهنامه سخن ویژه استان کرمانشاه در بخش شعروداستان را به عهده داشته است وبا نشریات دیگر استانها درزمینه ادبی همکاری دارد همچنین با سایت الکترونیکی سه نقطه هم چند سالی است که همکاری دارند .
خانم سودابه زنگنه در حال حاضربه طور جدی به عنوان روزنامه نگاردر بخش ادبی "روزنامه نقد حال "مشغول به کار است .

 "رنگ آخر جنگ ها" مجموعه شعر سپید خانم سودابه زنگنه شاعر ، روزنامه نگار و فعال ادبی است که به همت جناب شجاع گل ملایری و انتشارات هشت در سال ۱۳۹۸ منتشر شده است .
این مجموعه شعر در اندازه رقعی ،جلد شومیز ،۸۴ صفحه ،تیراژ ۵۰۰ نسخه و به بهای ۱۵۰۰۰ هزار تومان چاپ شده است .
مجموعه شعر سپید "رنگ آخر جنگ ها"شامل ۵۷ شعر کوتاه و بلند است ،عنوان کتاب از یکی از اشعار این مجموعه گرفته شده است . در سال جاری (۱۳۹۹) جز کتابهای منتخب بوده است که توسط انتشارات هشت درششمین دوره جایزه شعراحمد شاملوشرکت داده شده است.

ketab zangeneh

ketab zangeneh2

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

صفحه ویژه «سودابه زنگنه»

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692