صفحه ویژه «مجید اوریادی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mohamad majid oriadi

مجيد اوريادى
نويسنده، آسيب شناس گفتار و زبان

محمد مجيد اوريادى زنجانى در ٢٠ آذر ١٣٥٥ در تهران زاده شد. مجيد در سن ٥ سالگى به همراه خانواده و به دليل كار پدرش، به شهر گرگان رفت و تحصيلات خود را تا پايه چهارم ابتدايى در اين شهر گذراند. با بازگشت خانواده به تهران، تحصيلاتش را در مدارس مختلف تهران تا ديپلم ادامه داد. در دوران مدرسه، برخلاف ساير همكلاسى هايش، درس انشانويسى براى مجيد انگيزه بخش و لذت آفرين بود و تنها درسى بود كه از آن هميشه ٢٠ مى گرفت. اما، شايد عدم وجود بستر مناسب جهت پروراندن اين ذوق و قريحه، او را تا سال ها از نوشتن دور نگه داشت.
مجيد در سال ١٣٧٤ وارد مقطع كارشناسى رشته گفتاردرمانى در دانشگاه علوم بهزيستى و توانبخشى تهران و در سال ١٣٩٢ با درجه دكترى از اين دانشگاه فارغ التحصيل شد. وى از همين سال، به عنوان عضو هيئت علمى دانشگاه علوم پزشكى شيراز، در گروه گفتاردرمانى دانشكده علوم توانبخشى مشغول به كار و ساكن شيراز شد. در طى اين سال ها، مجيد به ترجمه و تاليف چند كتاب در حوزه تخصصى اش همت گمارد. اما، گذشت زمان و خواندن كتاب هاى داستان، مجيد را به اين يقين رساند كه دنيايى كه او دوست دارد در آن قلم بزند، ادبيات داستانى است. دنيايى كه مجيد با نوشتن اولين مجموعه داستان كوتاهش با عنوان "با پاهاى كودكى" در آن قدم نهاده است.

ketab oriadi

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

صفحه ویژه «مجید اوریادی»

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692