شعر «نبودن»محمد الله ویسی

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzz

نبودن ات را

زبان در بیان ، فُروماندگی ست

از عبارت سرریز می کند

نه!

نبودن، همزاد تصویر است

ثانیه های نبودنت را

هزاران فریم، در گذر است

و در هر فریم

زنی تا پس زمینه، پا پس می کشد

و فُلو   فُلو  فُلو

فُلوت می زند

تا خواب ام ببرد

نبودن ات را

تصویر در بیان، فُلوماندگی ست

نبودن ، در کادر نمی گنجد

ثانیه های  نبودن ات را

فریم های شکسته، قاب می گیرند

ن ب و د ن ات ابزاااار شششکنجه ه ه ه

نه!

نبودن ات ابزار شکنجه نیست

چراغ بازجویی است

از سکوت اقرار می گیرد

و در هر فریم

زنی تا پیش زمینه پا پیش می کشد

و فُلو  فُلو فُلو

فُرو می افتد

تا خواب ام بپرد

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

شعر

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692