داستانک «اشتباه» نویسنده «فرهاد قبادی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

farhad ghobadiزنِ جوانِ زیبا که صندلیِ جلوِاتومبیل، کنار شوهرش نشسته بود تمام حواسش تو گوشی همراهش بود و با انگشت تند وتند صفحه گوشی  را زیر و بالا می کرد. یک لحظه متوقف شد وبا هیجان گوشی را بالا آورد و رو به شوهرش که رانندگی می کرد و گفت: این مانتو همونه که دنبالش بودم؛ شیک و باکلاس، درضمن آدم رو لاغر نشان میده.

مرد بدون اینکه رویش را بطرف زنش برگرداند نفس عمیقی کشید و گفت: دیگه خسته نشدی؟ همش طلای باکلاس، کفش باکلاس، لباس باکلاس....

زن با صدای بلند گفت: خوبه خوبه، مثل تو خوبه ؟  برای کتاب غش وضعف میری، آقای توهمی کجای دنیا رو گرفته ای؟ ببین مردهای مردم برای زن و بچه هایشان چکار می کنند. همین شوهر خواهرم رو ببین، مرد زندگیه. شب و روز رو بهم میدوزه، ببین چند تا خونه داره،  اون از ماشینش، اون از زندگیش.

مرد در حالیکه سرخ شده بود گفت: باز شروع کردی؟ والله من دیگه اعصاب ندارم با تو بحث کنم. مگه از اول نمی دونستی که معلمم؟ الحمدالله وضع زندگیم از خیلی ها بهتره، مگه دختر پادشاه بودی؟!

زن با عصبانیت داد زد: الان هر چی از دهنم بیاد بهت میگم  ها،  به من  کنایه میزنی؟!

مرد سریع  در حالی که کف دستش را به نشانه تسلیم بالا می برد جواب داد: باشه، فقط ببین، الان مثل دفعه قبل حواسم پرت میشه و تصادف می کنیم. من معذرت می خوام، خوبه؟

زن که نیم خیز شده بود دوباره به صندلی تکیه داد و دوباره درگوشی همراهش مشغول جستجو شد. 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

داستانک «اشتباه» نویسنده «فرهاد قبادی»

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692