«یک فنجان شعر» میزبان طنز و ترانه می‌شود

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

نشست ديگري از سلسله نشست‌های «یک فنجان شعر» عصر چهارشنبه 15 مرداد با حضور شاعران و ترانه‌سرایان در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

برج میلاد تهران که تابستان امسال طی برنامه‌هایی میزبان شاعران، نویسندگان و نمایشنامه‌نویسان شده است، 15 مردادماه جاري دومین نشست «یک فنجان شعر» را به شعر طنز و ترانه اختصاص داده است.

در این روز شاعران، ترانه‌سرایان و طنزپردازاني چون عبدالجبار كاكايي، اكبر آزاد، نادر ختايي، ترانه مكرم، رضا ساكي، صابر قديمي و عليرضا بهرامي برای علاقه‌مندان به ارايه آثار ترانه و طنز خواهند پرداخت. این برنامه از ساعت 18 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

در اين نشست‌ها، بويژه در شب‌های شعر طنز، قرار است به موضوعاتی چون تهران و تهرانگردی، شهروندی، خلق و خوی شهرنشینی، برج میلاد و سایر نمادهای تهران در كنار موضوعات اجتماعی پرداخته شود. «یک فنجان شعر» پانزدهم هر ماه در برج میلاد برپا می‌شود.

نخستين نشست «یک فنجان شعر» با استقبال چشمگير مخاطبان، 15 تيرماه ميزبان شعرخواني طنزپردازاني چون ناصر فيض، سعيد بيابانكي، همايون حسينيان، مهدي استاداحمد، صابر قديمي، سعيد طلايي، روح‌الله احمدي و شروين سليماني بود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692