اشتباهات عجیب و باورنکردنی فیلمهای مشهور سینما

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

فیلم بازها نگاه سرسری به فیلم ها ندارند بلکه علاوه بر موضوع به تمام جزئیات فیلم نیز دقت می کنند.

The Green Mile
داستان این فیلم در سال ۱۹۳۵ در ایالت لوئیزیانا اتفاق افتاده است. در این فیلم حکم های اعدام با صندلی الکتریکی اجرا می شد در حالی که در این ایالت تا سال ۱۹۴۱ صندلی الکتریکی استفاده نشده بود.

The Imitation Game
این فیلم درباره ریاضیدان انگلیسی آلن تورینگ است که بی وقفه برای شکستن کد انیگما تلاش می کرد. او این کار را با کمک گوردون ولچمن انجام داد اما در فیلم هیچ نامی از او برده نشد.

The Last Samurai
همانطور که می بینید در این فیلم که موضوع آن در سال ۱۸۷۶ اتفاق افتاده است از پرچم آمریکا با ۴۳ ستاره استفاده شده است در حالی که پرچم ۴۳ ستاره آمریکا برای اولین بار در سال ۱۸۹۱ زمانی که ایالت های داکوتای شمالی و جنوبی، مونتانا، واشنگتن و آیداهو نیز ملحق شدند ظاهر شد.

Apollo 13
در این فیلم همه چیز درباره فضا نورد آمریکایی توماس کنت ماتینگلی طبیعی به نظر می رسد اما در واقعیت او در ماموریت Apollo 13 شرکت نکرده است.

Braveheart
در روز والاس در اسکاتلند هیچ کس دامن اسکاتلندی نپوشیده بود این سبک لباس سال ها بعد در اسکاتلند ظاهر شد. به علاوه در چنین روزی هیچکس صورت خود را رنگ نکرده بود.

Troy
این فیلم پر از اشتباه است از سکه های روی چشم های جسد (سکه هایی که در آن زمان وجود نداشت) گرفته تا چتر با میله های فلزی بالای سر پاریس وهلنا.

Titanic
جک زمانی که تلاش می کند رز را از خودکشی منصرف کند داستان خاطرات ماهیگیری در دریاچه ویسوتا را تعریف می کند در حالی که این دریاچه مصنوعی ۶ سال بعد از حادثه تایتانیک ساخته شده است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اشتباهات عجیب و باورنکردنی فیلمهای مشهور سینما

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692