احمدخانی نگارش مجموعه داستان جدیدش را به پایان رساند

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

غلامرضا احمدخانی نگارش مجموعه داستان جدید خود را به پایان رساند.

غلامرضا احمدخانی، داستان‌نویس و نمایشنامه‌نویس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به تازگی نگارش یک مجموعه داستان را به پایان برده‌ام که 5 داستان کوتاه را شامل‌ می‌شود و هنوز نام قطعی آن را انتخاب نکرده‌ام.

وی افزود: داستان‌های این مجموعه، موضوعات اجتماعی و فردی دارند و «فاصله»، «مشاوره سیّار»، «گدای اختصاصی» و «ارتباط از راه دور» نام 4 داستان از داستان‌های این مجموعه هستند. 5 داستان این کتاب حجمی حدود 80 تا 90 صفحه را در بر می‌گیرند.

این نویسنده در ادامه درباره فضای داستان‌ها گفت: بعضی از داستان‌ها ذهنی و انتزاعی هستند. در نوشتن داستان به دنبال فضاهای خاصی هستم. بعضی از داستان‌ها اجتماعی هستند و در بیشتر این داستان‌ها هم درگیری‌هایی برای افراد به وجود می‌آید و مساله از دید فردی بررسی می‌شود. موقعیت‌هایی که انسان‌‌ها در آن‌ها قرار می‌گیرند هم از دیگر موضوعات مد نظرم در نوشتن این داستان‌ها بود.

احمدخانی گفت: عکس‌العملی که انسان‌ها در شرایط مختلف از خود بروز می‌دهند، از دیگر مواردی بود که مورد توجه داشتم. این داستان‌ها بیشتر قرار دادن آدم‌ها در موقعیت‌های خاص هستند. نمی‌دانم چقدر در این کار توفیق داشته‌ام چون این نوشته‌ها، ذهنیات من هستند و برخی از آن‌ها استقبال خواهند کرد و برخی هم از آن‌ها خوششان نخواهد آمد. مراحل بعدی برای این کتاب، انتخاب نام  و مذاکره با ناشر برای چاپ است.

وی درباره دو نمایشنامه‌‌اش که مدتی است مجوز انتشار را کسب کرده‌اند، گفت: «چهارمین در» و «گاو مجسم» سال گذشته مجوز گرفتند و به من گفته شده است که حداکثر تا زمستان امسال منتشر می‌شوند.

لینک

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692