سفرنامه ماركوپولو تصويرسازي مي شود

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

خبرگزاري موج - سفرنامه ماركوپولو را 16 نفر از هنرمندان ايراني با همكاري بخش فرهنگي سفارت ايتاليا تصويرسازي مي كنند.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از انجمن تصويرگران، تصويرسازي اين سفرنامه تاريخي در قالب كارگاهي سه روزه كه در 29 و 30 آبان و اول آذر در باغ سفارت ايتاليا برپا مي شود،تهيه خواهد شد.
بنفشه احمدزاده مسوول برگزاري اين كارگاه درباره موضوع و نحوه اجراي آن اظهارداشت: سفرنامه ماركوپولو پر از ماجراهايي بوده كه از قابليت بالايي براي به تصويركشيده شدن برخوردار است. به ويژه عبور ماركوپولو از ايران در مسير راه ابريشم جذابيت سفرنامه اش را براي ما ايرانيان دو چندان مي كند.
وي افزود: به اين منظور بخش هايي از اين سفرنامه كه به شهرهاي ايران مربوط مي شود، به همراه' كيانوش غريب پور' مدير هنري كارگاه، انتخاب و بررسي شد و در اختيار تصويرگران شركت كننده در اين كارگاه قرار گرفت .
احمدزاده با يادآوري اينكه هنرمندان حاضر از سوي سفارت ايتاليا و انجمن تصويرگران گواهي حضور دركارگاه دريافت خواهند كرد، گفت: طبق پيش بيني در نهايت 24 اثر خلق خواهد شد كه قرار است با همكاري نشر افق به صورت يك تقويم شمسي و ميلادي منتشر شود.

لینک

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692