نخستين كتاب‌شهر البرز و امكاناتي برای نوجوان

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

نخستین کتاب‌شهر استان البرز و چهل و یکمین فروشگاه کتاب موسسه‌ي کتاب‌شهر ایران مجهز به جديدترين امکانات، تا پایان شهریور با حضور رئيس سازمان تبليغات اسلامي راه‌اندازي مي‌شود.

ايبنا نوجوان: فروشگاه‌هاي كتاب‌شهر كه از فروشگاه‌هاي كتاب خانواده هستند ـ يعني هم براي كودكان و نوجوانان كتاب دارند و هم براي بزرگ‌سالان ـ در كنار عرضه‌ي كتاب‌هاي كودك و نوجوان، محصولات فرهنگي مانند اسباب‌بازي‌هاي فكري و نوشت‌افزار نيز دارند. اين محصولات براي تامين نيازهاي فكري و ترويج فرهنگ كتاب‌خواني در اختيار متقاضيان گذاشته مي‌شود.

مدیرعامل موسسه‌ي کتاب‌شهر ایران با بیان اين مطلب گفت: در موسسه‌ي کتاب‌شهر ایران با شعار محوری «کتاب شهر، کتاب‌فروشی خانواده» به دنبال آماده کردن بستری برای دسته‌بندی مناسب محصولات فرهنگی هستیم.

حامد شفیق، افزود: شیوه‌ی ما در موسسه‌ي کتاب‌شهر ایران یکسان‌سازی فروشگاه‌هاي کتاب در تمام شهرها از نظر نماي ظاهري و ارائه‌ي محصولات فرهنگی متناسب با نیاز خانواده‌های ایرانی است.
 
او در ادامه با اشاره به راه‌اندازی نخستین کتاب‌شهر البرز افزود: این فروشگاه در 170 متر مربع مساحت توسط موسسه‌ي کتاب‌شهر ایران در گلشهر کرج خریداری و راه‌اندازي شده است.

شفیق با اشاره به اهمیت استانداردسازی فروشگاه‌های کتاب‌شهر  گفت: اين مرکز یک محفل فرهنگی است که به انواع امکانات پيشرفته کتاب فروشي‌هاي روز دنيا همچون اتاق مطالعه، ميز نقاشي و بازي‌هاي فکري براي کودکان مجهيز شده و مراجعه‌کنندگان مي‌توانند از طريق رايانه‌هاي که در اين فروشگاه نصب شده، اطلاعات موجود درباره‌ي اجناس فروشگاه را جست‌وجو کنند.

شفيق در ادامه از راه‌اندازي فروشگاه ديگری در استان‌ يزد خبر داد و گفت: خريد محل مناسبي براي احداث کتاب‌شهر در مرکز استان‌هاي کرمانشاه، فارس، ایلام، خوزستان، قم، اردبيل، آذربايجان غربي، اصفهان، گلستان، مرکزی و همدان، خراسان جنوبي و ... از ديگر برنامه‌هاي اين موسسه در سال‌هاي آتي است.

لينك

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692