نخستین جشنواره ملی هم نگاران تمدید شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

آرتنا: «مسلم امیدی» مسئول و دبیر نخستین جشنواره ملی هم نگاران گفت: نخستین جشنواره ملی هم نگاران تا تاریخ 15 بهمن 1392 تمدید شد.   
 

به گزارش «آرتنا»، مسلم امیدی مسئول و دبیر نخستین جشنواره ملی هم نگاران درباره این جشنواره اعلام کرد:

1- نظر به درخواست و استقبال برخی دوستان و هنرمندان و با تصویب هیئت داوران ،نخستین جشنواره ملی هم نگاران تا تاریخ 15 بهمن 1392 تمدید شد.
اعلام نتایج نیز طبق وعده ی قبلی در اواخر بهمن ماه خواهد بود.

2- کار داوری آثار همزمان با تمدید جشنواره شروع شده است.

3- اسامی هیئت داوران نیز همراه با اعلام نتایج منتشر خواهد شد. «به دلیل آرامش بیشتر در داوری»

4- آمار آثار رسیده به جشنواره تا پایان روز 15 دی ماه1392 به این شرح است:

*رشته شعر: 1555 اثز
*رشته داستان کوتاه: 437 اثر
*رشته وبلاگ نویسی: 157 اثز
................................
*جمع کل آثار رسیده: 2149 اثر

5- تعداد قابل توجهی از هنرمندان شرکت کننده از جوانان شناخت شده و برگزیده در دیگر جشنواره های مطرح کشوری هستند که این خود نشان از کیفیت بالای آثار رسیده به دبیرخانه می باشد.

6- نخستین جشنواره ی ملی هم نگاران اولین جشنواره ملی مجازی در کشور است که فراخوان خود را در مهر ماه 1392 منتشر کرده است. بدلیل برخی مشکلات و همکاری نکردن نهادهای مربوطه ،متاسفانه تبلیغ خیلی کم انجام گرفت.
لازم به ذکر است که تنها هزینه ی تبلیغاتی ما فقط و فقط 16هزار تومان بوده است. راه همکاری با جشنواره هم چنان برای تمامی دوستان،نهاد ها و سازمان ها باز است. آغوش این جشنواره مستقل و غیر دولتی که توسط سایت هم نگاران برگزار می شود برای همه باز است. و گر نه ما اسم جشنواره را هم نگاران نمی گذاشتیم بایستی در کنار هم حرکت کرد بایستی هم دل بود بایستی هم زبان بود.

7- یکی از اصلی ترین اهداف جشنواره ،وحدت هنرمندان برای تحقق شعار حماسه سیاسی-حماسه اقتصادی و با تاکید بر حماسه اقتصادی در عرصه فرهنگ و ادب می باشد. این جشنواره اختتامیه ندارد .هزینه های مربوط به اختتامیه صرف چاپ 12 کتاب جشنواره (6 کتاب داستان و 6 کتاب شعر) و پخش مطلوب ان در سراسر کشور خواهد شد.

8- در پایان، فیلم مستند جشنواره ،که حاوی چگونگی و نحوه ی اجرا جشنواره،پاسخ به برخی ابهامات، دستاورد ها، موانع کار جشنواره، نامه نگاری های انجام شده به ادارات برای همکاری و پاسخ آن ها و... می باشد در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

9- تشکر ویژه ما تقدیم به تمامی هنرمندان است که در جشنواره شرکت کرده اند.

ایمیل:

سامانه پیام کوتاه: 23 23 23 5716 3000

وب سایت جشنواره: www.hamnegaran.ir می باشد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692