آيين‌نامه تاسيس واحدهاي چاپ ديجيتال بازنگري شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

دبير انجمن چاپ ديجيتال ايران با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: برخي از اطلاعات آيين‌نامه مانند مشخصات دستگاه چاپ ديجيتال، سال ساخت و نوع كاربرد بايد همراه با تكنولوژي‌ و فناوري‌هاي جديد به روز شود.

اميرحسين قاسمي ادامه داد: برخي از بخش‌هاي اين آيين‌نامه عملياتي نبودند و واحدهاي چاپي براي عملياتي شدن آنها با مشكل روبه‌رو مي‌شدند.

وي با ارايه مثالي در اين زمينه توضيح داد: در آيين‌نامه آمده است واحد چاپ ديجيتال در شهر تهران بايد حدود هزار متر اداري باشد اما خريداري يا اجاره اين واحد بسيار گران است و مقرون به صرفه نيست.

قاسمي با بيان اين‌كه برطرف كردن ايرادات موجود در آيين‌نامه ضروري بود، اظهار كرد: اجرايي شدن برخي قوانين در عمل كار بسيار سختي است و چاپخانه‌داران را دچار مشكل مي‌كند، كارشناسان انجمن چاپ ديجيتال با بررسي اين موضوعات،‌ راهكارهايي براي رفع مشكلات ارايه كرده‌اند.

به گفته وي، بازنگري آيين‌نامه تاسيس واحد چاپ ديجيتال به پايان رسيده است و هفته آينده براي تاييد و تصويب به دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ارسال مي‌شود.

آخرين تصحيح آيين‌نامه تاسيس واحدهاي چاپ ديجيتال سال 1386 انجام شده بود.

لينك


نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692