آغاز به كار داوران جشنواره كتاب سال دفاع مقدس

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

به گزارش خبرگزاری هنر ایران «آرت نا»، محمود اكرامي‌فر دبير علمي پانزدهمين جشنواره كتاب سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با ستاد خبري اين جشنواره گفت: گروه‌هاي داوري و سرداورهاي بخش‌هاي مختلف جشنواره انتخاب شده‌اند و گروه‌هاي داوري را تشكيل داده‌اند.
وي از آغاز داوري همه بخش‌هاي پانزدهمين جشنواره كتاب سال دفاع مقدس خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ريزي انجام شده تا پايان شهريور ماه سال جاري داوري همه گروه‌ها به پايان خواهد رسيد.
دبير علمي اين دوره جشنواره كتاب سال دفاع مقدس اظهار داشت: بعد از پايان داوري‌ها تا زمان برگزاري مراسم اختتاميه بيش از يك ماه فرصت وجود دارد تا كارهاي مراسم پاياني انجام شود.
اكرامي‌فر با بيان اينكه اختتاميه و اعلام نتايج جشنواره كتاب سال دفاع مقدس امسال نيز مانند دوره‌هاي گذشته در آبان ماه برگزار مي‌شود، گفت: سعي ما بر اين است كه بيش از يك ماه مانده به مراسم اختتاميه نتايج را داشته باشيم تا شب مراسم پاياني دنبال هيات داوران و نتايج نباشيم.
«ادبيات داستاني»، «پژوهش ادبي»، «پژوهش فرهنگي»، «پژوهش نظامي»، «نمايشنامه و فيلمنامه»، «جنگ و زندگينامه»، «خاطره»، «داستان كودك و نوجوان»، «زندگينامه داستاني»، «وصيتنامه»، «شعر»، «شعر كودك و نوجوان»، «ناشر نمونه»، «عكس و تصوير» و «گرافيك كتاب» بخش هاي مختلف اين جشنواره هستند.

link

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692