کلید کنترل سرعت و صدای موسیقی خودروی جوانان در جیب والدین!

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

یک شرکت خودروسازی در انگلیس به تازگی، سیستمی را معرفی کرده که به والدین در کنترل سرعت رانندگی و فرزندانشان با استفاده از یک کلید خاص کمک می‌کند.

به گزارش مجله موسیقی ملودی از ایسنا سیستم «کلید من» شرکت فورد، با سیستم‌های رایانه‌ای آن‌بُرد جدیدترین خودروهای این شرکت، در اجرای محدودیت‌هایی برای راننده، با استفاده از کلیدهای خاص تعامل دارد.

این سیستم با شناسایی کلیدهای مختلف برای یک خودرو و سپس تنظیم آن بر اساس نیازهای صاحب خودرو با ظرفیت محدود کردن حداکثر سرعت تا ۱۲۸ کیلومتر در ساعت کار می‌کند.

این محدودیت‌ها به یک کلید خاص مرتبط شده، از این رو والدینی که نگران رانندگی فرزاندن خود هستند، می‌توانند سرعت آنها و صدای پخش موسیقی خودرو را محدود کنند.

این سیستم علاوه بر کنترل سرعت و صدای موسیقی، از غیرفعال‌سازی فناوری‌های ایمنی توسط راننده جلوگیری می‌کند که این امر، مانع تصادفات در سرعت پایین می‌شود.

این فناوری به راننده کمک می‌کند تا از تصادفات در نتیجه از دست دادن کنترل جلوگیری کند؛ تصادفی که اغلب رانندگان بی‌تجربه مرتکب آن می‌شوند.

سیستم «کلید من» همچنین می‌تواند به منظور هشدار زودرس به راننده در مورد به پایان رسیدن سوخت خودرو، برنامه‌ریزی کند.

این سیستم از سال ۲۰۰۹ در آمریکا مورد استفاده بوده و قرار است از ماه آینده در انگلیس نیز در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

شرکت فورد در نظر دارد تا سال ۲۰۱۵ این فناوری را به تمام جهان معرفی کند.

لینک

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692