کتاب‌ها و تندیس‌های گرامی‌داشت حافظ رونمایی شدند

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

کتاب‌ها و تندیس‌های تهیه شده به مناسبت گرامی ‌داشت حافظ، دیشب با حضور محمود احمدی‌نژاد ريیس جمهور و ‌سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل آرامگاه حافظ در شیراز رونمایی شدند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این مراسم که به مناسبت بیستم مهرماه (روز گرامی‌داشت حافظ) برگزار شده بود، استاندار فارس و وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز حضور داشتند. پس از آیین رونمایی، رییس جمهوری درباره ویژگی‌های شخصیتی و اشعار حافظ به ایراد سخنرانی پرداخت. در ابتدای ورود ريیس جمهوری و هیات همراه، کودکان استان فارس با پوشش‌های محلی و با اجرای دکلمه و سرود به آن‌هاخوش آمد گفتند. این کودکان همچنین با خوش آمدگویی به مردم حاضر در آرامگاه حافظ، به بیان زندگینامه حافظ و معرفی مشخصات و توانمندی‌های استان فارس پرداختند. در این مراسم همچنین گروهی از کودکان شیرازی به مشاعره پرداختند. در این مراسم ۵۰ شاعر از سراسر ایران و جهان از جمله کشورهای لبنان، هندوستان، اروگوئه، بنگلادش، الجزایر، کویت، ازبکستان، اردن، عراق، دانمارک، هلند، سوریه، تونس، کرواسی، تایلند، صربستان، نروژ، کره جنوبی، چین، ترکیه، روسیه و فیلیپین حضور داشتند.

لینک

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692