تمديد مهلت ‌ارسال شعر براي كتاب «شاعران‌ امروز»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

مهلت ارسال آثار براي فراخوان شعر كتاب «شاعران امروز» از 20 مهر تا 20 آبان‌ماه تمديد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مجيد ضرغامي، مدير انتشارات سرزمين اهورايي، گفت: به دليل استقبال خوب شاعران پارسي‌زبان از اين فراخوان و پيشنهاد اين شاعران براي ارسال اشعار بيش‌تر و اطلاع‌رساني به ديگر شاعران و همچنين به دليل تغييراتي كه در متن فراخوان به وجود آمد، از جمله تغيير شاعران پارسي‌زبان ايراني به شاعران پارسي‌زبان، كه در واقع شاعران پارسي‌زبان ديگر كشورها نيز با اين تغيير امكان ارسال آثار خود را براي كتاب «شاعران امروز» به دست آوردند، با هماهنگي‌هاي انجام‌شده، زمان بيش‌تري در اختيار اين شاعران قرار داده شد و مهلت ارسال آثار تا 20 آبان شد.

او افزود: انتشارات سرزمين اهـورايي اميدوار است با توجه به استقبال خوبي كه از اين فراخوان صورت گرفته است، بتواند با اطلاع‌رساني بيش‌تر، اشعار شاعراني را كه به هر دليلي در هياهوي طبيعي شعر ‌امروز پارسي پنهان مانده است، دريافت كند و براي استفاده در اين فراخوان در كنار اشعار شاعران كار كرده و همچنين براي استفاده در فراخوان‌هاي بعدي در آرشيو شعر خود نگه‌داري كند.

اين ناشر در ادامه عنوان كرد: گفتني است با تغييرات مفيدي كه با پيشنهاد دوستان در فراخوان «شاعران امروز» انجام شد، اشعار شاعران پارسي‌زبان ديگر كشورها كه به اين فراخوان ارسال شود، دريافت مي‌شود و كليه‌ي اشعار ارسالي اين مجال را خواهند داشت كه در صورت انتخاب نشدن از طرف گروه داوران پنج‌نفره‌ي جلد نخست به گروه داوران پنج‌نفره‌ي جلد دوم و مجلد‌هاي بعدي سپرده شوند و از نظر كارشناسي ديگر داوران بهره‌مند شوند. با اين تغيير، انتشارات سرزمين اهـورايي اميدوار است با دريافت اشعار از شاعران ايراني، افغاني، تاجيك و ...، مجموعه آثار متفاوتي در جهت شناخت و معرفي بهتر شاعران امروز گردآوري كند و از اشعار رسيده، در اين فراخوان و در برنامه‌هاي آينده‌ي خود استفاده كند.

لینک

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692