جوایز 56 میلیون تومانی برای جشنواره داستان انقلاب

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

رسول فلاح پور دبیر چهارمین جشنواره داستان انقلاب از تعیین سقف 56 میلیون تومان جایزه نقدی برای برگزیدگان چهارمین جشنواره داستان انقلاب خبر داد .

                             رسول فلاح پور در گفت و گو با سایت ادب فارسی گفت : کارگاه قصه و رمان مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری چهارمین جشنواره داستان انقلاب را   در دو بخش داستان بلند و کوتاه برای گروه های سنی بزرگسال و نوجوان برگزار می کند .که برگزیدگان در تمام بخش ها جمعا 56 میلیون تومان جایزه خواهند گرفت .

این کارشناس مسئول در خصوص زمان انتشار فراخوان چهارمین جشنواره داستان انقلاب گفت : سه ماه از زمان انتشار فرخوان چهارمین جشنواره داستان انقلاب می گذرد که پیش بینی می شود در این دوره تعداد آثار در بخش های یاد شده افزایش داشته باشد . وی در ادامه گفت : در دوره های اول و دوم جشنواره داستان انقلاب بیش از 396و 364 اثر ارسال شده بود و در دوره سوم نیز به دلیل افزوده شدن بخش نوجوان ،آثار بسیار چشمگیر بود .

دبیر چهارمین جشنواره داستان انقلاب، جوایز این دوره از جشنواره را در نوع خود بی سابقه خواند و امیدواریم هنرمندان در بخش های ذکر شده فعالانه حضور بهم رسانند .

جوایز برگزیدگان در دو بخش رمان (بزرگسال و نوجوان)به ترتیب اثر برگزیده 100میلیون ریال ، اثر برتر 70میلیون ریال و اثر تقدیری 50 میلیون ریال پرداخت خواهد شد .

همچنین در بخش داستان کوتاه(بزرگسال و نوجوان ) به اثر برگزیده 30 میلیون ریال ، اثر برتر 20 میلیون ریال و اثر تقدیری 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد .

علاقه مندان می توانند آثار خود را حدااکثر تا پایان آذر ماه به دبیرخانه چهارمین جشنواره داستان انقلاب واقع در تقاطع خیابان های حافظ و سمیه – مرکز افرینش های ادبی حوزه هنری – دبیرخانه جشنواره داستان انقلاب ارسال کنن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692