آثار احمد محمود و هوشنگ مرادی‌کرمانی دوباره می‌آیند

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

«آب انبار» تازه‌ترین رمان هوشنگ مرادی‌کرمانی به چاپ دوم رسید. چاپ‌های جدید چند اثر داستانی از احمد محمود نیز به زودی از سوی انتشارات معین راهی بازار کتاب خواهند شد.-

 صالح رامسری، مدیر انتشارات معین، درباره تجدید چاپ کتاب‌های حوزه داستان در فصل تابستان توضیح داد: «آب انبار» هوشنگ مرادی‌کرمانی که در نمایشگاه کتاب عرضه شد، به تازگی به چاپ دوم رسیده است. همچنین از این نویسنده «نه تر و نه خشک» به چاپ هفتم، «مربای شیرین» به چاپ هفدهم و «شما که غریبه نیستید» به چاپ شانزدهم رسیده‌اند و «قصه‌های مجید» در نوبت چاپ بیست و پنجم منتشر شده ‌است. رمان «نازبالش» نیز اخیرا به چاپ چهارم رسیده است.
وی همچنین درباره انتشار آثار احمد محمود گفت: از احمد محمود چاپ پنجم مجموعه داستان «از مسافر تا تب خال» هم اکنون در صحافی است و چاپ دهم رمان «زمین سوخته» نیز به زودی راهی بازار کتاب می‌شود. همچنین رمان «غریبه و پسرک بومی» این نویسنده به چاپ نهم رسیده‌ است.
کتاب «بچه‌های ژیواگو» نوشته «ولادیسلاو زوبوک» با ترجمه غلامحسین میرزاصالح نیز از تاره‌های انتشارات معین است که به زودی منتشر می‌شود. نویسنده در این اثر به نقد فضای فرهنگی و هنری و وضعیت نویسندگان و هنرمندان دوره استالین در روسیه پرداخته است.

لینک

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692