دادبه «نگرش فلسفی مولانا به جهان هستی» را بررسی می‌كند

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

علي‌اصغر دادبه «نگرش فلسفی مولانا به جهان هستی» را در بنياد شمس تبريزي بررسي مي‌كند._
به نقل از روابط ‌عمومی موسسه فرهنگی اکو، پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های ماه گفتار بنیاد شمس تبریزی دوشنبه پنجم تیر ماه ۱۳۹۱ با همکاری موسسه فرهنگی اکو با عنوان «نگرش فلسفی مولانا به جهان هستی» برگزار مي‌شود.
در این نشست، دکتر علی‌اصغر دادبه درباره نگاه فلسفی مولانا به جهان هستی سخن خواهد گفت. او در سال ۱۳۸۱ به عنوان چهره ماندگار در رشته ادبیات عرفانی معرفی شد و آثاری مانند کلیات فلسفه و فرهنگ اصلاحات کلامی را تاليف كرده است. همچنين مشارکت در تصحیح و تعلیق دیوان نجیب کاشانی و تصحیح و تعلق تاریخ کشیک خانه از همین شاعر، رساله منطق هنر شهر و شناخت‌شناسی در فلسفه اسلامی نيز از ديگر آثار تاليفي وي به حساب مي‌‌آيند. مجموعه نشست‌های «شمس در آینه مولانا» به دبیری احمد جلالی هر ماه از سوی بنیاد شمس تبریزی و با همکاری موسسه فرهنگی اکو میزبان شمس‌پژوهان و مولوی‌شناسان نامدار ایرانی و خارجی برگزار مي‌شود.
پنجمین نشست این مجموعه دوشنبه پنجم تیر ماه ۱۳۹۱ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مرکز آموزش موسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک ۲۷ برپاست.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۲۲۴۱۴۸۳۰ تماس بگیرند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692