مسابقه عکاسی« میراث ماندگار» برگزار می شود

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

مسابقه عکاسی « میراث ماندگار » باموضوع جاذبه های فرهنگی ایران برگزار می شود.

نگارخانه آفرینش نور به منظور توجه به میراث فرهنگی کشور مسابقه عکاسی « میراث ماندگار » را با موضوع جاذبه هایگردشگری و بناهای تاریخی ایران برگزار میکند. بر اساس این گزارش شرکت در مسابقه محدودیت سنی نداشته و عکسها باید در طول سفرهای تابستانی(حتی الامکان تابستانامسال) گرفته شده و از میراث فرهنگی باشند.

همچنین هر نفر می تواندحداکثر ده عکس برای مسابقه ارسال نمایدکه در صورت انتخاب عکس برای نمایشگاه، عکس های منتخب در قطع مورد نظرچاپ خواهد شد. گفتنی است ، در پایان مسابقه و پس ازداوری آثار ، نمایشگاهی از عکس های برتر در نگارخانه آفرینش نور برپا خواهد شد. همچنین به کلیه هنرمندانی که آثارشانبرای نمایشگاه انتخاب شود گواهی شرکت در مسابقه و به پنج اثر منتخب جوایز ارزندهای به صورت نقدی اهداء خواهد شد. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه میتوانند از یکم تا 30 شهریورماه آثار خود را به خانه فرهنگ نور به نشانی : بلوارآیت الله کاشانی بعد از تقاطع شهید ستاری ، جنب شهر کتاب نور ، واحد روابط عمومی ارسال کنند.

شماره تلفن 44088707و نشانی اینترنتیferdos. farhangsara.ir جهت کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

لینک

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692