هواداران مایکل جکسون در سومین سالگرد درگذشت وی چه کردند؟

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

مسال نیز همانند سال گذشته هواداران سلطان پاپ برای سالگرد درگذشت وی آماده می‌شوند. هواداران مایکل جکسون قصد دارند دریایی از گل‌های رز قرمز را در روز ۲۵ ژوئن امسال به «هلی تراس» آرامگاه مایکل در پارک فارست لان ببرند. سال گذشته آن‌ها ۴۵۰۰ شاخه گل رز قرمز را به فارست لان بردند که هر شاخه گل، توسط یکی از هواداران مایکل در سراسر دنیا خریداری شده بود. در سال جاری طرفداران این هنرمند می‌توانند با اهدای مبلغی در این طرح حضور پیدا کنند. در شب درگذشت این هنرمند در سال ۲۰۱۰ قرار است فیلم زیبای «همین است» (This Is It) در هالیوود به نمایش دربیاید. مستند موزیکال با نام «همین است» منتخبی‌ست از ۱۰۰ ساعت تمرین مایکل جکسون برای برگزاری ۵۰ کنسرت در ورزشگاهی در لندن که پس از مرگ ناگهانی سلطان پاپ ـ تنها ۱۸ روز پیش از آغاز کنسرت – این تور کنسل شد. گفتنی است این فیلم زیبا به کارگردانی «کنی اورتگا» تهیه شده و با فروش ۲۶۱ میلیون دلار به پرفروش‌ترین فیلم موزیکال تاریخ سینما تبدیل شد. این فیلم در ۹۹ کشور جهان بر روی پرده رفت و در ابتدای نمایش خود در ۵ روز ابتدای اکران، ۳۲/۵ میلیون دلار در آمریکا و ۶۸/۵ میلیون دلار در سایر کشورها فروخت.

لینک

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692