"شمس پرنده" اثر جدید "پری صابری" در تالار وحدت

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

"پری صابری" گفت: ((نمایش "شمس پرنده" عنوان اثر جدیدی است که در راستای مروری بر آثار نمایشی‌ام، مهرماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.))

این کارگردان برجسته تئاتر در گفتگویی گفت: ((تمرینات نمایش "شمس پرنده" در تالار وحدت آغاز شده و تا شروع زمان اجرای نمایش که احتمالاً از 17 مهرماه ساعت 18:30 خواهد بود هر روز ساعت 14 تا 19 در این مرکز هنری تمرین خواهیم داشت.))

صابری تأکید کرد:‌ «در راستای مروری بر آثار نمایشی‌ام که بر مبنای فرهنگ فاخر ایران و با موضوع زندگی و اشعار شعرایی مثل مولوی، فردوسی، عطار و... است، نمایش "شمس پرنده" با نگاهی به دیدار شمس و مولانا، در تالار وحدت اجرا می‌شود

وی عنوان کرد: ((من معتقدم آثار تولید شده در زمینه ادبیات غنی کشورمان باید در سطح گسترده‌تری اجرا شود تا در صحنه‌ها و میدان‌های خارج از کشور به خوبی فرهنگ ایران را به دیگر مردم معرفی کنند.))

صابری در ادامه خاطرنشان کرد:‌ ((این نمایش همچون دیگر آثارم آمیزه‌ای از شعر، موسیقی و حرکت است، چرا که تجربه نشان داده که در نمایش تمام نیازهایی را که با کلام ادا نمی‌شود را می‌توان با حرکت و موسیقی زنده که عضله‌بندی کار نمایش است، به تماشاگر منتقل کرد.))

کارگردان نمایش "شمس پرنده" با بیان اینکه این اثر یکی از مهم‌ترین آثاری است که تاکنون در این حوزه ارائه شده، اظهار کرد: ((اجرای نمایش "شمس پرنده" در سال‌های گذشته بیانگر رابطه تنگاتنگ تماشاگر با این نمایش است و در حقیقت از جمله آثاری است که موفقیتش بر روی صحنه نمایش، تضمین شده است.))

صابری در معرفی بازیگران و عوامل گفت: ((گروهی متشکل از 20 بازیگر در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد که از جمله این افراد محمد حاتمی و سیروس اسنقی است که نقش مولانا و شمس را بازی می‌کنند، همچنین ابراهیم اثباتی کار موسیقی زنده این نمایش را برعهده دارد.))


لینک

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692