در پانزدهمين جشنواره انتخاب بهترين كتاب دفاع مقدس

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

در اين جشنواره كه به بررسي آثار منتشر شده در سال1390  اختصاص دارد، اثري كه حدنصاب نمره لازم را به خود اختصاص دهد، به عنوان اثر برگزيده اين دوره از جشنواره معرفي مي‌شود.
هيات داوران در بخش داستان و رمان پانزدهمين جشنواره كتاب سال دفاع مقدس با بررسي 68 عنوان اثر رسيده به دبيرخانه بهترين‌ها را معرفي خواهند كرد.
در سيزدهمين جشنواره انتخاب بهترين كتاب دفاع مقدس كه به صورت دوسالانه برگزار شد، هيات داوران بخش داستان و رمان را راضيه تجار، فيروز زنوزي‌جلالي و كامران پارسي‌نژاد بر عهده داشتند كه اين داوران پس از بررسي 75 اثر، كتاب «بالاي سر آب‌ها» نوشته محمدرضا شرفي و «سر ريزون» نوشته محمد محمود نورآبادي را مشتركا حائز رتبه اول دانستند.
 بر اين اساس، كتاب «ساعت عشق 8 را نشان مي‌دهد» نوشته رحمت حقي‌پور و «ديلمزاد» نوشته محمد رودگر به ترتيب دوم و سوم شدند و كتاب «ساعت‌ها همه خوابند» نيز به قلم حسينعلي جعفري و «آتش سرد» نوشته محمدعلي گوديني مورد تقدير ويژه هيات داوران قرار گرفت.
پانزدهمين جشنواره انتخاب بهترين كتاب دفاع مقدس به همت معاونت ادبيات و انتشارات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس روز شنبه 14 آبان ماه سال جاري در تالار وحدت برگزار مي‌شود.

لینک

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692