دیدار و گفتگو با ابوالحسن تهامی‎نژاد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

دیدار و گفتگو با ابوالحسن تهامی‎نژادپنجشنبه این هفته، 19 مرداد 1396، ساعت نُه و نیم صبح مجله بخارا و کتابفروشی آینده میزبان ابوالحسن تهامی‎نژاد، از پیشکسوتان دوبله در ایران، خواهند بود.

ابوالحسن تهامی‎نژاد، نویسنده، مترجم، منتقد فیلم، بازیگر، دوبلور، و مدیر دوبلاژ در 1317 در تهران به دنیا آمده و دانش‎آموخته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشسرای عالی است. او از 1336 به عرصه تئاتر قدم گذاشت و پس از آن به گویندگی فیلم روی آورد و خیلی زود، از 1340 ، مسئولیت ترجمه و مدیریت دوبلاژ را نیز به وی سپردند و از آن روز تا کنون بیش از ده‎ها کتاب و فیلم‎نامه را به زبان فارسی ترجمه و به دست نشر سپرده و دوبله و مدیریت دوبلاژ ده‎ها فیلم سینمایی و مجموعه‎های تلویزیونی را بر عهده داشته است.

در نشست دیدار و گفتگو با استاد تهامی نژاد اخرین اثر ایشان که اجرای دراماتیک رستم وسهراب است در یک بسته شامل کتاب و دوcd عرضه خواهد شد. و بخشی از متن توسط استاد اجرا می شود . در cd ضمیمه کتاب گویندگان فیلم  نقشهای قهرمانان شاهنامه را بازی می کنند. چنگیز جلیلوند: رستم . افشین زینوری : سهراب. مریم شیزاد: تهمینه .ابوالحسن تهامی نژاد: فردوسی.

نشانی: خیابان ولیعصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، شماره 12

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692