مجموعه شعرهرسین منتشرشد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

مجموعه شعرهرسین منتشرشدمجموعه شعرهرسین مجموعه ای ازچهل قطعه شعر کوتاه وبلند ازاد است که با تیراژ هزارعدد وبا صحفه ارایی هفتاد صفحه وباقیمت 7000هزارتومان با سرشناسه نعمت مرادی توسط انتسارات مایا به زیورچاپ اراسته شد . این مجموعه شعرسومین مجموعه شعرازنعمت مرادی است که منتشر می شود . مجموعه شعرپدرو مادر وهرسین سه گانه ی این شاعرونویسنده رو برمی گیرد . سه گانه ای که مجموعه ای ازتجربیات زیستی وبومی شاعررا رقم می زند . تنوع سوژه وتوجه به بعد روانشناختی روابط عاطفی واجتماعی ونقش این سه (پدر -مادر- هرسین ) درنوستالژیک شاعرباید برای مخاطب امروزقابل تامل وتعمق باشد . نقش این سه مهم ، درزندگی شاعریکی ازنکات کلیدی این سه مجموعه می باشد . هرسین نام زادگاه شاعراست شهری ازخاورکرمانشاهان که نامش برگرفته از ایزدبانوی ماه است . یکی ازمهمترین اتفاقات بعد ازاین مجموعه تغیرنگارش درزبان است که درمجموعه شعرزن که توسط نشرشانی درحال انتشاراست ودختران سپیداردرنشرهشت که امیدوارم به نمایشگاه امسال برسد افتاده است که شاعررا ازبافت زبان این سه مجموعه جدا می کند . نعمت مرادی شاعرنویسنده ومنتقد با ماهنامه کارنامه وگلستانه وسخن و....وهمچنان روزنامه های ارمان فرهیختگان شهروند ابتکار اعتماد واطلاعات وهفته نامه گام دررشت وسخن درخوزستان و سیروان سنندج و صدای ازادی کرمانشاه وسایت های پیادرو اوانگارد طغیان چوک و.....همکاری داشته است . ازاین شاعرونویسنده ومنتقد سه مجموعه شعرویک مجموعه داستان تاحالا منتشرشده است . نعمت مرادی امسال با این چهارکتاب درنمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضورخواهدداشت .

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692