نمایشنامه خوانی در کتابخانه امیرکبیر

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

نمایشنامه خوانی در کتابخانه امیرکبیرانجمن نویسندگان کاوک در فصل جدید برای دوستداران تئاتر و نمایشنامه ؛هرفصل یک نمایشنامه خوانی دارد. که نمایشنامه توسط اعضا خوانده شده و سپس نقدو بررسی می شود.نمایشنامه فصل زمستان ؛آنتیگونه ی سوفوکول بود که روز چهارشنبه 13بهمن 1395اجراشد.جلسه ساعت 16 با هماهنگی خسروعباسی خودلان ریاست انجمن کاوک و مدیرعامل انجمن نویسندگان وفاکشاورزی؛و با اجرای تعدادی ازاعضای این انجمن منصوره عصری؛امیرعلی آقامحمدی؛سالومه شریفی؛محدثه حاجی شمسعلی؛نیلوفر بلالی دهکردی اجرا شدومورد نقد و بررسی قرارگرفت. درانتهای جلسه ازاعضا پذیرایی صورت گرفت. بینندگان حاضردر جلسه حدود بیست نفر بودند که از آن جمله میتوان اعضای هیت مدیره کاوکنسیم بذرافشان؛بهناز قره داغی ؛ژاله معینی ونعمت یزدانی را نام برد.

 

درباره ی نمایش آنتیگونه : آنتیگونه اثر سوفوکل در اسطوره های یونان ؛ دختر ادیپ و یوکاسته است. برادرانش پولونیکس و اتئوکلس در جنگ مخالفان هفتگانه تب هم دیگررا کشتند و کرئون دایی شان

 

وپدر پادشاه تب پولونیکس را به جرم خیانت ممنوع کرد.آنتیگون ازاین فرمان سرپیچی می کند ومی گوید که (از قلب فرمان می برد.)او برادر را به خاک می سپاردو به دستورکرئون زنده در گورمی شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692