دیدار و گفتگو با شاعر آلمانی یان واگنر

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

دیدار و گفتگو با شاعر آلمانی یان واگنر

جلسه دیدار و گفتگو پنجشنبه بیست و پنجم آذر ماه کتابفروشی آینده اختصاص دارد به یان واگنر شاعری از کشور آلمان . در این نشست که با حضور دکتر سعید فیروز ابادی برگزار می شود . ضمن شعر خوانی واگنر مباحث شعر معاصر آلمان مورد بحث قرار خواهد گرفت. همچنین وقتی هم برای دانشجویان رشته زبان و ادبیات آلمانی در نظر گرفته شده است که یان واگنر به پرسش های انان پاسخ خواهند داد.

یان واگنر، متولد 1971 در هامبورگ است و در برلین زندگی می¬کند. در سال 2001 اولین مجموعه شعر واگنر با عنوان حفاری آزمایشی در آسمان منتشر شد. پس از این مجموعه در سال 2004 مجموعه گنجشک گریکه، در سال 2007 هجده پاته، 2012 مجموعه شعر استرالیا و در سال 2012 مجموعه شعر متنفران از جغد در معابد دالانی شکل از واگنر به چاپ رسیده است. آخرین اثر او که با عنوان تصویر نقاش از خود با دستۀ زنبورها در سال 2016 منتشر شده است. واگنر برای سروده¬های خود چندین جایزه ادبی دریافت کرده است. به مناسبت انتشار مجموعه شعر واگنر با عنوان انواع مخازن گردآوری باران در سال 2016 به این شاعر جایزۀ نمایشگاه کتاب لایپزیگ اهدا شد. دیدار و گفتگو با یان واگنر از سوی کتابفروشی اینده و مجله بخارا در ساعت نه صبح روز پنجشنبه ۲۵ آذر در محل کانون زبان فارسی برگزار میشود. 

خیابان ولی عصر . سه راه زعفرانیه. خیابان عارف نسب پلاک دوازده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692