• خانه
  • جوایز ادبی
  • 8 نفر برگزیده دوسالانه داستان کوتاه نارنج، منتظر تماس از سوی دبیرخانه این دوسالانه باشند.

8 نفر برگزیده دوسالانه داستان کوتاه نارنج، منتظر تماس از سوی دبیرخانه این دوسالانه باشند.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

8 نفر برگزیده دوسالانه داستان کوتاه نارنج، منتظر تماس از سوی دبیرخانه این دوسالانه باشند.

مدیر اجرایی پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج اعلام کرد: داوران نهایی در تاریخ 20 آذرماه اسامی 8 داستان را بدون رتبه‌بندی به دبیرخانه این دو سالانه معرفی کرده‌اند.

محمد بادپر گفت: رتبه‌بندی نهایی و مشخص شدن نفرات اول تا سوم در جلسه‌ای که در روز پایانی با حضور داوران نهایی برگذار خواهد شد مشخص، و در مراسم اختتامیه اعلام خواهد گردید.

وی با بیان اینکه در پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت، تصریح کرد: به نفرات چهارم تا هشتم این دوره نیز علاوه بر لوح تقدیر، هزینه ایاب و ذهاب نیز پرداخت خواهد شد.

بادپر با بیان اینکه حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه برای برگذار کنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اعلام کرد: حداکثر تا روز یک‌شنبه 22 آذرماه با نویسندگان هشت داستان نهایی جهت هماهنگی برای حضور در اختتامیه تماس گرفته خواهد شد و از آنها جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل خواهد آمد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692