• خانه
  • جوایز ادبی
  • 15 آبان‌ماه اسامی داستان‌های راه‌یافته به مرحله نهایی پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج منتشر خواهد شد.

15 آبان‌ماه اسامی داستان‌های راه‌یافته به مرحله نهایی پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج منتشر خواهد شد.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

15 آبان‌ماه اسامی داستان‌های راه‌یافته به مرحله نهایی پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج منتشر خواهد شد.

محسن نعمت‌الهی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: از ابتدای مهرماه کار داوری اولیه آثار رسیده به پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج به وسیله گروه داوری آغار شده و طبق اعلام گروه پژوهشی این جایزه ادبی قرار است در 15 آبان‌ماه اسامی داستان‌های راه‌یافته به مرحله نهایی پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج اعلام شود.

وی ضمن اشاره به اینکه گروه اجرایی این دوسالانه با برنامه‌ریزی و تلاش بسیار در صدد برگزاری آیین اختتامیه به بهترین نحو ممکن است تصریح کرد: آیین اختتامیه این دوسالانه پنج‌شنبه 26 آذرماه در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

وی با توجه به استقبال بسیار خوب سایر نویسندگان از این جایزه ادبی و شرکت 10 کشور خارجی علاوه بر سایر استان‌های کشور، از حمایت و همراهی سایر ادارات و نهادهای شهرستان جهت برپایی بهتر این دوسالانه خبر داد و تاکید کرد: اختتامیه این دوره نیز مانند دوره‌های پیشین به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

نعمت‌الهی یادآور شد: پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج بوسیله «انجمن اهل قلم جهرم» و با همت «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس»، «اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم»، «دوهفته‌نامه طنز و کاریکاتور بعد پنجم طنز» و سایر نهادها و ادارات شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692