پندار پارس، نخستین و آخرین انتخاب دانش پژوهان حوزه IT

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

پندار پارس، نخستین و آخرین انتخاب دانش پژوهان حوزه IT

امسال در نمايشگاه بين المللي كتاب تهران

انتشارات پندار پارس، ناشر كتابهاي كامپيوتر، امسال در سالن 16 ب دانشگاهي پذيراي حضور سبزتان است. بر اين پايه، تا پايان نمايشگاه امكان فروش حضوري در دفتر انتشارات و نيز ارسال كتاب به تهران و ديگر استانها را نداريم و از اين بابت از شما پوزش مي خواهيم. هرچنيد سامانه فروش سايت فعال است اما زمان ارسال سفارشها در آخر ارديبهشت خواهد بود. بنابراين دقت كنيد و اگر عجله داريد مي توانيد كتاب خود را بوسيله دوستانتان از غرفه ما در نمايشگاه تهيه فرماييد.
جوايز قرعه كشي اين دوره بوك كدها نيز در يك پست بلاگ به آگاهي اعضا و خريداران مي رسد.
 
راه‌اندازي درگاه پرداخت آنلاين (شتاب) و نرخ جديد هزينه‌ي پستي سفارش‌هاي سايت پندار پارس
براي رفاه حال كاربران گرامي، درگاه پرداخت آنلاين سايت راه‌اندازي شد. سامانه پرداخت وجه هنگام دريافت كالا نيز فعلا غير قابل استفاده شده است. دليلش نيز شمار بالاي سفارش‌هاي برگشتي به‌دليل نبودن گيرنده در منزل و پرداخت هزينه پستي سفارش برگشتي توسط ما به اداره پست بود. پس هم‌اينك سامانه ايران ماركت غيرقابل استفاده است.
بنابراين از اين پس امكان پست سفارشي براي سفارش‌هاي سايت نيز فراهم شده است. چراكه بسته‌ها به‌صورت دستي تحويل پست مي‌شود و از سامانه گت‌وي پست پيروي نمي‌كند و تفاوتي با بسته‌هاي ديگر ندارد. از اين رو صلاح دانستيم نرخ‌هاي ثابتي را به مشتريان ارائه دهيم تا اندكي به نفع آنها شود. اين روش، به‌ويژه به نفع ساكنان شهرهاي غير همجوار تهران مي‌شود.
  • نرخ بسته‌هاي سفارشي در هر وزني و به هر استاني: 5000 تومان
  • نرخ بسته‌هاي پيشتاز كمتر از نيم كيلو به هر استاني 8500 تومان
  • نرخ بسته‌هاي پيشتاز از نيم تا يك كيلو به هر استاني 10000 تومان
  • نرخ بسته‌هاي پيشتاز از 1 تا 2 كيلو به هر استاني 13000 تومان
  • نرخ بسته‌هاي پيشتاز بيش از 2 كيلو، به‌ازاي هر كيلو 2500 به 13000 تومان افزوده مي‌شود (مثلا بسته 4 كيلويي 18000 تومان)

هزینه پیک سفارشهای تهران نیز به عهده مشتری است. هرچند، سفارشهای بیش از 150 هزار تومان به صورت رایگان در تهران ارسال میشود.

توجه مهم: چون هزینه های پستی ثابت تعیین شده، برمبنای آمار و ارقام دوسال گذشته محاسبه شده است چنانچه هزینه پرداختی پستی شما اختلافی بیش از دو هزار تومان با هرینه واقعی پست داشته باشد (یعنی پول بیشتری از شما گرفته باشیم) جای نگرانی نیست. زیرا یک حساب سپرده برای هر مشتری درنظر گرفته است و پس از گذشت چند ماه میتوانیم این تفاوتها را محاسبه و در حساب مشتریها شارژ کنیم تا خدایی ناکرده مدیونی ایجاد نشود. هرچند موارد زیادی هم هست که مبالغ واقعی هزینه پستی، بیش از موارد ثابت است که از سوی ما پرداخت میشود و آن را به چشم تخفیف بیشتر مینگریم.

http://www.pendarepars.com/

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692