«خط روی خط »در گالری ساربان رونمایی شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

شامگاه جمعه 10 بهمن ماه نمایشگاه آثار جواد صادقی با عنوان خط روی خط با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر گشایش یافت.

این نمایشگاه شامل 18 اثر از آخرین تجربه های این هنرمند است که در ابعاد حداقل 60*30 و حداکثر 150*115 سانتی متر با تکنیک ترکیب مواد  روی بوم خلق شده اند.

جواد صادقی در حاشیه این مراسم در مورد سوژه آثارش چنین گفت:

امروز مطالعه در آثار گذشتگان و گشت و گذار درفضا های ماندگار، تصویری بجا مانده از دوران های پیشین این سرزمین از نقش برجسته های دوره هخامنشی وسلجوقی گرفته تا حجاری های ماندگار دوره قاجار و همچنین نقش برجسته های کم عمق به عنوان عنصری بصری در بنا های هخامنشی و از سوی دیگر ساده سازی خاص عناصر و فرم ها و خلق آثار سه بعدی و دو بعدی که خصوصا در نقش برجسته های دوره ی قاجار بچشم می خورد و همه و همه ی این تصاویر ویژگی هایی را در ذهن من ایجاد کرد که می توان به معاصر سازی آن تصاویر و باز نمایی امروزی آن بوسیله حروف وکلمات بر روی بوم نقاشی فکر کرد و آثاری بوجود آورد که هم نوستالژی تصویری داشته باشد و هم دارای ترکیب بندی و فضا سازی این زمان باشد لذا بوم نقاشی گستره ای شد برای این رفتار نقاشانه و حاصل آن آثاری است در ابعاد مختلف که بر روی بوم اجرا شده است متریال و مواد بکار رفته در این آثار ترکیباتی از رنگ و خاک است.

نمایشگاه خط روی خط جمعه 10 بهمن ماه 1393 افتتاح شد و تا 20 بهمن همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت 16 تا 20 ادامه دارد.

علاقمندان می توانند برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی،خیابان صابونچی(مهناز)،کوچه مهماندوست،شماره 8 مراجعه و یا با شماره 88504226 تماس حاصل نمایند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692