• خانه
  • جوایز ادبی
  • مروری بر فیلم های کوتاه جهان در بخش «چشم انداز» جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید

مروری بر فیلم های کوتاه جهان در بخش «چشم انداز» جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید، در بخش چشم انداز این جشنواره 12 فیلم کوتاه از کشورهای فرانسه ،آلمان،مجارستان و هلند به نمایش در می آید.

در بین فیلم های این بخش فیلم «شیشه»به کارگردانی «برت هانسترا» از کشور هلند ، با بیش از 70 جایزه بین المللی و همچنین جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی در سال1959 به نمایش در می آید.

همچنین فیلم انیمیشن «logi» از کشور مجارستان که جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی را در سال1981 به دست آورده است نیز جزو این مجموعه است.

از فرانسه:

فیلم «Ego» از فرانسه به کارگردانی لوییس بلیس ، توماس لاگاش وباستین راجر به مدت 7 دقیقه، فیلم «Loki» به کارگردانی مانول پرسو محصول سال 2002، فیلم «Mort de tau» به کارگردانی جرومی بولبز به مدت 10 دقیقه، فیلم «       Ombre portee» به کارگردانی ماریان وایزیر به مدت 8 دقیقه، فیلم «      Peinture blanche» به کارگردانی فرانسیس اولمان به مدت 7 دقیقه، فیلم «Match» به کارگردانی یان یانوت به مدت 5 دقیقه، فیلم «Lummiere» به تهیه کنندگان ژان ماری بارب و شانتال پرین به مدت 51 دقیقه.

از هلند:

فیلم « Glass» به کارگردانی برت هانسترا به مدت 10 دقیقه، فیلم « Zoo» به کارگردانی «برت هانسترا» به مدت 11 دقیقه.

از مجارستان:

فیلم« Logi » به کارگردانی رافوز فرنک به مدت 4 دقیقه (برنده اسکار 1981 )، فیلم «Gravitation» به کارگردانی رافوز فرنک به مدت 3 دقیقه .

از آلمان:

فیلم «Timpte» به کارگردانی دانیل شرایبر و کلاوس اوپرمان به مدت 15 دقیقه.

«چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید» طی روزهای 23 الی 25 دی ماه سال جاری، همراه با نمایش آثار راهیافته به جشن، در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692