نمایشگاه «فانتزی های قرمز» در گالری ساربان

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

گالری ساربان از روز جمعه 26 دیماه 1393 میزبان نمایشگاهی از نقاشی های هنگامه صدری با عنوان «فانتزی های قرمز» می باشد.

به گزارش گالری ساربان این نمایشگاه شامل 10 اثر نقاشی است که 8 اثر در ابعاد 118*188 سانتی متر و 2 اثر در ابعاد  200*140 سانتی متر با تکنیک اکرولیک روی بوم در سال 93 اجرا شده است. این نمایشگاه روز جمعه 26 دیماه از ساعت 16 تا 20 افتتاح می شود و تا 6 بهمن ماه ادامه دارد.

هنگامه صدری متولد سال 1350 در تهران و استاد دانشگاه هنرهای اسلامی تبریز است.این دهمین نمایشگاه انفرادی صدری به شمار می رود. او تاکنون حضور در بیش از 20 نمایشگاه داخلی و خارجی گروهی را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

هنگامه صدری  سال گذشته نمایشگاهی با عنوان «راز فرنگیس در تهران » که شامل گزینشی از ابیات شاهنامه فردوسی در مورد زنان اسطوره ای تاریخ ایران بود در گالری ساربان به نمایش گذاشت اینبار نمایشگاهی با عنوان «فانتزی های قرمز» به نمایش می گذارد او در مورد تازه ترین آثار خود چنین گفت:

عموما رسم نیست زنان از خیال پردازی ها و فانتزی های ذهن خود سخن بگویند ولی با این حال سیستم مغز جدای از جنسیت زنانه و مردانه و فرهنگ رایج، کار خود را طبق طبیعتش انجام می دهد . تفاوت بر سر نیاز های آشکار و نهان است . امیالی که در زنان از نیاز های نهان آنها حکایت دارد . زنان همچون مردان دارای تفکرات و خیالاتی هستند که از آنها به عنوان فانتزی­های ذهنی یاد می­شود .

این نمایشگاه با عنوان «فانتزی های قرمز» در ادامه ی نمایشگاه سال گذشته  تحت عنوان« راز فرنگیس در تهران» به دنبال پرسش هایی است که عموما زنان از طرح و بازگو کردن آنها اجتناب می کنند و یا به صورت غیر واقعی از خود، به طرح آنها می پردازند تا مورد تایید قشر عظیمی از جامعه قرار گیرند .

نمایشگاه «فانتزی های قرمز» جمعه 26 دیماه از ساعت 16 تا 20 افتتاح می شود و تا 6 بهمن ماه همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت 16 تا 20 ادامه دارد.

علاقمندان می توانند برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی،خیابان صابونچی(مهناز)،کوچه مهماندوست،شماره 8 مراجعه و یا با شماره 88504226 تماس حاصل نمایند.

www.sareban.gallery

                                  

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692