پایان بازی با نقشه گنج...معمای پانصد هزاردلاری حل شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

جیمز فری نویسنده داستانهای مهیج و معمایی در کتاب جدید خود نقشه گنج جدیدی برای خوانندگان خود طراحی کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب جدید جیمز فری، نویسنده داستانهای محبوب و پرفروش آمریکایی درباره جستجوی گنج های زیرزمینی معمای کشف یک جایزه 500هزار دلاری را حل می کند. 
در رمان جدید نویسنده آمریکایی با عنوان «پایان بازی» وی برای خوانندگان خود معمایی مطرح می کند که در انتها گنجی به ارزش 500هزار دلار در کاخ سزار در لاس وگاس را کشف می کند. کتابهای قبلی فری نیز معماهای مشابهی برای خوانندگان رمانهایش مطرح می کرد که در هر کدام از ابزارهای موجود در زمان داستان استفاده می شد. 

به گزارش یو اس ای تودی، جیمز فری به خاطر نوشتن کتاب خاطراتش با عنوان «یک میلیون قطعه کوچک» سوژه جنجال رسانه ای قرار گرفته بود. ادعا می شد وی در نوشتن خاطراتش دروغ گفته است. در اولین سری از داستانهای معمایی در جستجوی گنج فری با همکاری نیلز جانسون-شلتون داستانی در سه قسمت نوشته بودند که 12 شخصیت داستان در جستجوی کلیدهای باستانی معماهای بسیاری از دنیاهای باستان را حل می کنند. در قسمت های بعدی معماهای موجود به جوایزی یک میلیون تا یک و نیم میلیون دلاری منتهی می شوند. فری در مصاحبه ای گفته کتاب جدیدش معماهای سخت تری مطرح کرده است که فراتر از نوشته های کتاب است و می تواند خواننده را از کتاب به دنیای حقیقی ببرد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692