صفحه ویژه «علیرضا احمدی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

alireza ahmadi

علیرضا احمدی متولد 26 خرداد 1364 در شهرستان بهشهر متولد شد. در سن دوسالگی به شهرستان ساری نقل مکان کرده اند و تا به امروز در آنجا ساکن هستند. وی نویسندگی را از سال 1377 شروع کرد و بعد از آن با شرکت در کلاس های داریوش عابدی که در حوزه هنری برگذار می گشت با فنون ادبی و تکنیک های ادبی آشنا گشت و در همان سال ها با نوشتن داستان کوتاه و چاپ آن در روزنامه محلی و مجلات به کارش ادامه داد. بعد از سال ها کار کردن بر روی داستان کوتاه اولین رمان خود را که نامش معلوم نیست نوشت ولی هرگز آن رمان چاپ نشد و بدست فراموشی سپرده شد .رمان های زیادی نوشت که بیشترشان نیمه تمام ماندند تا اینکه رمان " آبتین و هفت لوح زرین" را بعد از آشنایی با ادبیات فانتزی(مطالعه سری مجموعه هری پاتر) نوشت. این رمان بعد از چند سال که در دولت احمدی نژاد مجوز دریافت نکرد با نام چوب مقدس در پاریس و توسط نشر ناکجا به چاپ رسید، در سال 1395 مجوز آن را دریافت و توسط نشر راز نهان به چاپ رسید. وی همچنان در تلاش است تا ادامه این رمان را به رشته تحریر در بیاورد و به گفته خودش هر کاری که سخت تر نوشته شود ارزش بیشتری برای خواندن دارد. رمان آبتین و هفت لوح زرین بیش از 50 بار بازنویسی شده است تا به دلخواه وی در بیاید. به گفته منتقدان هنوز این رمان جای کار دارد ولی چون اولین اثر چاپ شده علیرضا احمدی در رمان می باشد باید منتظر بود تا با خواندن آثار دیگر ایشان بیشتر با قلمش آشنا شویم و با یک اثر چاپ شده نمی توان قدرت یک نویسنده را محک زد.

دانلود رمان «آبتین و هفت لوح زرین» اینجا

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

صفحه ویژه «علیرضا احمدی»

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692