صفحه ویژه «سوری رحیمی »

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

khadijeh rahimi

تحصیلاتم کارشناسی مدیریت فرهنگی وهنری از دانشگاه علم و فرهنگ تهران است.
از زمانی که خواندن و نوشتن یاد گرفتم ،شروع به نوشتن کردم ،اولین رمان خودرادر ۱۷سالگی ،با عنوان" گمراهی" با تشویق های دبیرانم درزمان دبیرستان نوشتم ،ولی به خاطر مسائل خانوادگی هیچگاه موفق به چاپش نشدم ،ومتاسفانه به دلیل دست به دست شدن ،ناپدیدشد و هیچگاه نتوانستم ثابت کنم .دوباره پس از ده سال شروع به نوشتن کردم، اما به خاطر بیماری که منجر به جراحی شد؛ تا مدتی نتوانستم از دست راستم به درستی استفاده کنم .
عطش نوشتن رهایم نمی کرد...

خوشبختانه اولین رمانم ،با عنوان "وبازهم تنهایی "در پاییزسال۹۷در انتشارات ارشدان به چاپ رسید.

دومین رمانم با عنوان" آهنگ عشق" در بهارسال ۹۸مجددا در انتشارات ارشدان به چاپ رسید.

سومین رمان خود را با عنوان "روزهای بی تکرار" سال 99 از سوی نشر ارشدان منتشر شد.

چهارمین رمان خود رابا عنوان "طناب دار و دیوار "در حال نگارش هستم.
در بهارسال ۹۸ باموسسه فرهنگی هنری خانه داستان چوک آشنا شدم و دوره های ویرایش ودرست نویسی و تولید محتواو نویسندگی خلاق راگذراندم که افق های روشنی از نویسندگی در ذهنم ایجاد کرد.

ketab rahimi 1

نام کتاب «و باز هم تنهایی»

زندگی زنی عامی که متاثر از مسائل اجتماعی خویش است ،به خاطر جنگ و قحطی و ظلم هایی که بر جنس زن ناروا تحمیل میشود ،زندگی پر تلاطمی دارد ، خیانت وبی مهری و بسیاری ناکامی های دیگر را تجربه می کند،اما هیچگاه مغلوب نمی شود....

 ketab rahimi 2

نام کتاب «آهنگ عشق»
ماجرای خانواده ای که سرپرست خانواده مجبور میشود برای کار به کشور دیگری برود ، به خاطر عدم حضورش ،زندگیش روبه زوال و نابودی میرود ،اما با معجزه عشق دوباره زندگی جریان می یابد....

 ketab soori

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

صفحه ویژه «خدیجه رحیمی ( سوری)»

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692