داستان «زمزمة منحوس» محمد کیان بخت

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

داستان «زمزمة منحوس» محمد کیان بخت

 

داستان «زمزمة منحوس» محمد کیان بخت

زمزمه­ ای منحوس توده­ های نرم و پیچ در پیچ ذهنم را مچاله می­ک ند.

زمزمه­ ای که پی در پی در تو در توی سیستم عصبی ذهنم می ­چرخد و مرا به وادی نابودی می­ کشاند و دنیای شیرین و زیبای زندگیم را با تلنگری؛ تلخ و نازیبا می­ک ند.

این زمزمه منحوس مرا به‌سوی مرگ شیرینی سوق می‌دهد؛ مرگ شیرینی که از روی عجز و ناتوانیم در برابر کوچک‌ترین مسائل وجودم را به سخره می­ گیرد!

تصمیم گرفته­ ام این زمزمة سمج را غافلگیر کنم؛ تبسمی بر گوشه لبم می­ نشیند، زمزمه درون ذهنم به گوشه­ ای پناه می­ برد؛ گویی از تصمیم مبنا بر غافلگیریش مطلع شده است. نگاهم را بر چهره ­اش میخکوب می کنم؛ او وحشت‌زده به‌دنبال دالانی در تو در توی ذهنم می ­چرخد؛ با سماجت تعقیبش می­ کنم و در تاریک‌ترین نقطه ذهنم رودررویش قرار می­ گیرم.

همانند دفعات قبل تمام زندگی نکبت­ بار گذشته ­ام را به‌رخم می­کشد و سعی دارد در این تاریک‌ترین نقطه ذهنم از دیده ­ام پنهان شود.

آنچنان گذشته­ ام دردناک است که توان هر واکنشی را از من سلب می­ کند. بغض گلویم را می­ فشارد و دنیای بیرون را در درونم به شکل دهشتناکی بازسازی می­ کنم؛ دنیای زیبایی که با مسافرت به درونم تلخ و گزنده می­ شود.

زمزمه حریص و مشتاق به مرگ؛ مرا به‌سمت کشوی قرص­ هایم می­برد و نگاهم را به‌سمت طناب داری که با نهایت ظرافت و دقت بافته است می­ کشاند. او هنرمند قهاری است و مرا به زیباترین شکل؛ ناتوان و ملول نقاشی کرده است. او نقاشی است که تنها هنر فروپاشی را به من ارزانی کرده است.

هر لحظه جنگی تمام عیار بین من و او در جریان است. من برای حفظ موجودیتم دست به هر کاری زده­ ام و او برای نابودیم تمام توانش را خرج کرده است. سال­های زیادی برای فرار از گزندهای مخربش به هرویین پناه برده بودم، حتی یکبار با مصرف تعداد زیادی قرص به خواسته ­اش تن داده بودم.

منتها من هنوز زنده ­ام و او نیز دست از تلاشش بر نداشته است.

دیدگاه‌ها   

#2 نجمه 1393-02-26 21:29
قابل لمس و زیبا و رسا
با آرزوی موفقیتهای آتی
#1 شیوا 1392-12-21 01:45
mozoo va ravand dastan khoob bood. nabardi beyne agah va nakhodagah.zende boodan va zendegi kardan....vali az nazare man mitoonest edame dashte bashe . ba arezooye movafaghiat baraye shoma dooste aziz.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692